نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

معرفی بازی ترسناک و انحصاری Abandoned با انتشار یک تریلر

شرکت سونی با انتشار تیزر تریلری از بازی اول-شخص سروایول جدیدی با نام Abandoned رونمایی کرد که تنها به کنسول پلی استیشن 5 راه می‌یابد.

با اینکه راه‌یابی آی‌پی‌های موجود به نسل جدید همیشه هیجان‌انگیز است، اما تجربه‌ی آثار کاملاً تازه نیز بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی اخیراً بازی اول-شخص سروایول جدیدی با نام Abandoned را معرفی کرده است که ظاهراً تنها برای نسل نُهم در نظر گرفته شده است. بازی Abandoned در ابتدا از طریق بلاگ رسمی پلی استیشن معرفی شد که برای مطالعه‌ی آن مطلب می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید. در این میان یک تیزر تریلر نیز منتشر شد که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

هنوز اطلاعات زیادی از بازی انحصاری Abandoned در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بازیکنان در این بازی در نقش مردی قرار می‌گیرند که پس از بیداری از خواب خود را در یک جنگل مرموز می‌یابد و برای بقا باید به مبارزه با افرادی بپردازد که مقاصد شومی در سر دارند. تریلر بازی نیز حال‌وهوای وهم‌انگیزی را به تصویر می‌کشد و ماهیتی بسیار سینمایی دارد. همچنین به‌زودی شاهد انتشار نمایش طولانی‌تری از گیم‌پلی بازی Abandoned خواهیم بود. این بازی در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ منحصراً در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده