نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۱

امکان تجربه نسخه آزمایشی بازی Forza Motorsport 8

اکانت توییتر Forza Motorsport اعلام کرده که ثبت نام پلی تست بازی Motorsport 8 آغاز شده است. احتمالا در این نسخه آزمایشی، بازیکنان می‌توانند بازی را تجربه کنند.

همان‌طور که از موفقیت بازی Forza Horizon 4 در جذب مخاطب پیدا است مجموعه‌ی فورتزا یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های مایکروسافت محسوب می‌شود. البته نام فورتزا همواره یادآور یکی دیگر از مجموعه بازی‌ها به‌نام Motorsport است. سال گذشته در حین برگزاری رویداد Xbox Games Showcase هشتمین اثر از مجموعه‌ی Motorsport معرفی شد. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ انتشار Forza Motorsport 8 اعلام نشده است ولی به‌نظر می‌رسد عده‌ای از بازیکنان شانس تجربه‌ی نسخه‌ای اولیه از بازی را داشته باشند.

اخیرا اکانت رسمی Forza Motorsport در توییتر ویدئویی را به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو کریس ایساکی، کارگردان خلاق استودیوی Turn 10، درباره‌ی یک پلی تست بازخورد محور صحبت می‌کند. طبق صحبت‌های ایساکی این استودیو قصد دارد با این پلی تست تا جایی که می‌تواند نظرات جامعه گیمینگ را درباره‌ی Motorsport 8 جمع‌آوری کند. کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این پلی تست هستند می‌توانند درخواست خود را در سایت surveygizmo ثبت کنند. از بین کسانی که درخواست داده‌اند عده‌ای انتخاب می‌شوند که احتمالا برای ارائه نظر به یک نسخه‌ی اولیه از بازی دسترسی خواهند داشت.

قرار است بازی Forza Motorsport 8 برای ایکس باکس سری ایکس | سری اس و پی سی منتشر شود ولی هنوز عرضه‌ی آن برای ایکس باکس وان قطعی نیست.

نظر شما درباره‌ی پلی تست بازی Forza Motorsport 8 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده