// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴

وجود پایان‌ های متفاوت در بازی Oddworld: Soulstrom

در وبسایت پلی استیشن جزئیات جدیدی از بازی Oddworld: Soulstorm منتشر شده که خبر از پایان‌های متفاوت بازی می‌دهد. 

مدتی پیش بود که اعلام شد مشترکین پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5 می‌توانند در جریان ماه آوریل، بازی OddWorld: Soulstorm را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. حال هم‌اکنون کاربران با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، می‌توانند Oddworld: Soulstorm را به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه و آن را تجربه کنند.

داستان بازی شما را یک بار دیگر در نقش Abe قرار می‌دهد که قصد دارد Mudokonها را نجات دهد. به‌تازگی در وبسایت پلی استیشن اعلام شده که Oddworld: Soulstorm دارای پایان‌های متفاوت است. درواقع چهار پایان برای شما درنظر گرفته شده که باتوجه‌به عملکردتان در هر مرحله و تعداد Mudakonهای نجات پیدا کرده، پایان‌های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. 

به‌عبارتی، اگر تنها در ۶ مرحله یا کمتر، ۸۰ درصد از Mudakonها را نجات دهید، بدترین پایان بازی را دریافت خواهید کرد. برای تجربه پایان بد دوم هم باید تنها ۷ الی ۱۱ مرحله بازی را در حالت ۸۰ درصد تمام کرده باشید. برای کسب اولین پایان خوب بازی هم باید حداقل ۱۲ مرحله از بازی به‌صورت ۸۰ درصد کامل شده باشند. این مورد باعث می‌شود تا دو مرحله انتهایی بازی هم آزاد شوند و برای کسب پایان واقعی، باید ۸۰ درصد Mudakonها را در تمامی مراحل بازی آزاد کرده باشید.

اشاره کنم که Oddworld: Soulstorm دارای ۱۷ مرحله مختلف است که در پایان هر مرحله و باتوجه به عملکردی که از خود به‌نمایش گذاشته‌اید، یک امتیاز Quarma کسب خواهید کرد. جدا از کاربران پلی استیشن پلاس پلی استیشن 5، کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر هم می‌توانند امروز به تجربه‌ی بازی Oddworld: Soulstorm بپردازند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده