نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷

اضافه شدن Marvel’s Avengers و دو بازی دیگر به سرویس PS Now

فهرست بازی‌های سرویس PlayStation Now باری دیگر با راه‌یابی آثاری نظیر Marvel’s Avengers و Borderlands 3 گسترش می‌یابد.

شرکت سونی هر ماه بازی‌های جدیدی را به سرویس PlayStation Now اضافه می‌کند و در ماه آوریل نیز سه بازی تازه به آن راه خواهد یافت. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های ماه آوریل پلی استیشن ناو را منتشر کرده است که فردا در دسترس کاربران این سرویس اشتراکی قرار می‌‌گیرد. نخستین بازی این فهرست Marvel’s Avengers است که اثری اکشن ماجراجویی به حساب می‌آید و اخیراً پشتیبانی از پلی استیشن 5 را رسماً آغاز کرد و میزبان به‌روزرسانی جدیدی با نام Operation: Hawkeye – Future Imperfect شد. این بازی تا سه ماه آینده در دسترس کاربران PS Now خواهد بود و پس از تاریخ ۱۴ تیر (۱۵ ژوئیه) دیگر نمی‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت.

کاربران سرویس پلی استیشن ناو در این ماه قادر به تجربه‌ی بازی Borderlands 3، ساخته‌ی شرکت گیرباکس سافتور نیز خواهند بود که طرفداران مدت زیادی در انتظار انتشارش بودند و چهار والت هانتر، داستانی تازه و تعداد زیادی لوت برای دریافت در اختیار می‌گذارد. باتوجه‌به اینکه بسته‌ی الحاقی Director’s Cut بازی بوردرلندز ۳ در هفته‌ی جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اکنون زمان بسیار مناسبی است که به سراغش بروید. بازی Borderlands 3 تقریباً برای ۶ ماه در سرویس PlayStation Now باقی خواهد ماند و باید پیش از تاریخ ۷ مهر (۲۹ سپتامبر) آن را تجربه کرد. این پایان ماجرا نیست و بازی The Long Dark نیز در ماه آوریل به سرویس PlayStation Now راه می‌یابد.

بازی The Long Dark اثری سروایول اکتشافی است که وقایع آن در زمین‌های بایر یخ‌زده جریان دارد. بازیکنان در این بازی باید برای بقا با شرایط جوی نامساعد دست‌وپنجه نرم کنند و همچنین انتظار حمله‌ی حیوانات وحشی را داشته باشند. درحال‌حاضر زمانی برای خروج بازی The Long Dark از سرویس PS Now اعلام نشده است؛ بنابراین می‌توانید تا هر زمانی‌که می‌خواهید به تجربه‌ی آن بپردازید. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که PlayStation Now یک سرویس اشتراکی مشابه Xbox Game Pass است که فهرست بازی‌های آن رفته رفته گسترش می‌یابد. بازیکنان می‌توانند با تهیه‌ی اشتراک این سرویس به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده