نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۳

حذف Gato Roboto و دو بازی دیگر از ایکس باکس گیم پس

سه بازی مستقل مشهور در آینده ای نزدیک از فهرست بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس حذف خواهند شد.

ماه جاری برای سرویس ایکس باکس گیم‌پس ماه پرخبری بوده است. از این لحاظ که بازی‌هایی مانند People Can Fly و Outriders به این سرویس اضافه شده‌اند. همچنین اعلام شده است بازی MLB The Show 21 ساخته استودیو سن‌دیگو سونی از روز عرضه روی ایکس باکس گیم‌پس در دسترس خواهد بود. اما اضافه شدن بازی‌ها به گیم‌پس تنها خبر مربوط به این سرویس نیست و همواره درکنار آمدن بازی‌های گوناگون به سرویس گیم‌پس، بازی‌هایی نیز این سرویس را ترک کرده‌اند.

اخیرا اعلام شده که به‌زودی سه بازی مستقل پرطرفدار سرویس ایکس باکس گیم‌پس را ترک خواهند کرد. بازی اول Gato Roboto است که توسط دیوالور دیجیتال عرضه شده است. این بازی مترودوینیا در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و اکنون روی هردو نسخه پی‌سی و کنسول گیم‌پس در دسترس قرار دارد و ظرف دو هفته آینده این سرویس را ترک خواهد کرد.

فضانورد در بازی Deliver Us The Moon

بازی دوم Deliver Us The Moon است که همچون مورد اول هم برای نسخه پی‌سی و هم برای نسخه کنسول گیم‌پس در دسترس قرار دارد و ظرف دو هفته آینده از این سرویس خارج خواهد شد. بازی سوم Wargroove است که تا دو هفته آینده از سرویس ایکس باکس گیم پس خارج خواهد شد. این بازی استراتژی در سال ۲۰۱۹ عرضه و با استقبال هواداران و منتقدان مواجه شد و همچون دو مورد دیگر در حال حاضر برای هردو نسخه کنسول و پی‌سی گیم‌پس در دسترس قرار دارد.

مشترکان ایکس باکس گیم‌پس همچنین می‌توانند تا دو هفته آینده هرکدام از این سه بازی را با تخفیفی ۲۰ درصدی خریداری کنند تا برای همیشه آن‌ها را در کلکسیون بازی‌های خود داشته باشند. شما کاربران زومجی درباره عملکرد سرویس ایکس باکس گیم‌پس چه نظری دارید؟ 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده