نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴

تولید یخچال ایکس باکس سری ایکس توسط مایکروسافت بعد از پیروزی توییتری

بعد از پیروزی ایکس باکس در اولین دور از رقابت‌های آنلاین Brand Bracket با هشتگ BestOfTweet# در توییتر، مایکروسافت مینی یخچال‌های ایکس باکس سری ایکس را برای عموم عرضه خواهد کرد.

ایکس باکس در اولین دوره از تقابل توییتری Brand Bracket Championship، رقابت نزدیکی با برند شکلات و شیرینی Skittles داشت تا اینکه با مجموع ۳۴۱.۷۳۱ رأی، یک درصد بیشتر از اسکیتلز امتیاز جمع کرد. البته وعده‌ی آرون گرینبرگ یکی از عواملی بود که طرفداران را به سمت شرکت در این رقابت ترغیب کرده و در این پیروزی نقش مهمی داشت. گرینبرگ به طرفداران قول داده بود که اگر ایکس باکس در این رقابت پیروز شود، مایکروسافت واقعاً یخچال‌های کوچک ایکس باکس سری ایکس را خواهد ساخت.

از زمان عرضه کنسول نسل نهمی Xbox Series X، واکنش‌های طنزآمیز و متعددی به شباهت طراحی ظاهری این کنسول به یخچال فریزر در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شد که شاید یکی از معروف‌ترینِ آن‌ها، مقایسه اندازه این کنسول با یک یخچال واقعی در توسط دنیل احمد از شرکت Niko Partners باشد. البته قضیه به اینجا ختم نشد تا اینکه مایکروسافت یک نسخه واقعی از یخچالی با طراحی ایکس باکس سری ایکس را به اسنوپ داگ و iJustine ارسال کرد و حتی یک نسخه از آن را برای طرفداران به قرعه کشی گذاشت.

توییت آرون گرینبرگ درباره Xbox Series X Mini Fridge

بعد از پیروزی ایکس باکس بر اسکیتلز، گرینبرگ در توییت جدید خود از طرفداران تشکر کرده و اعلام کرد که اولین نسخه از یخچال‌های Xbox Series X Mini Fridge با بازی‌های ایکس باکس پر کرده و برای اسکیتلز ارسال خواهند کرد.

البته شرکت Skittles نیز تلاش کرد تا با وعده‌ی بازگرداندن آبنبات‌های لیمویی اسکیتلز، طرفداران خود را برای شرکت در این مسابقه ترغیب کند، هرچند به نظر می‌رسد که یخچال‌های ایکس باکس در این امر موفق‌تر بوده است.

Skittles در توییتی که بعد از پیروزی ایکس باکس منتشر کرده می‌نویسد:

«به ایکس باکس برای پیروزی در این مسابقه تبریک می‌گیم؛ البته که رقابت نفس گیری بود اما جا دارد در اینجا یک تشکر ویژه از همه اعضای خانواده، طرفداران و علاقه‌مندان به SKITTLES برای شرکت در این چالش داشته باشیم. همه‌ی شما را دوست داریم! اما حالا باید با این همه آب نبات لیمویی که سفارش دادیم چه کار کنیم!؟ کاش حداقل یک یخچال برای آن‌ها داشتیم:)»

به‌لطف مشارکت طرفداران ایکس باکس در این مسابقه، حالا علاقه‌مندان می‌توانند یخچال ایکس باکسی خود را تهیه کنند. نظر خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده