نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

امکان ارتقا رایگان بازی Oddworld: Soulstorm به نسخه نسل نهمی

دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Oddworld: Soulstorm مجبور به صرف هزینه‌ی اضافی برای تجربه‌ی نسخه‌ی نسل نُهمی آن نخواهند بود.

بازی Oddworld: Soulstorm همانند بسیاری از بازی‌های بزرگ حال حاضر به‌عنوان اثری بین-نسلی منتشر می‌شود و درست مثل بسیاری از آثار این‌چنینی، آپدیت ارتقاء آن به نسخه‌ی نسل نهمی به‌رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت آدورلد اینهبیتنتز تأیید کرده است که بازی Oddworld: Soulstorm به‌روزرسانی ارتقاء به نسخه‌ی نسل بعدی را رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد و خریداران نسخه‌ی پلی استیشن 4 می‌توانند بدون هیچ‌ پرداخت اضافی به تجربه‌ی آن روی کنسول پلی استیشن 5 بپردازند.

البته کاربران پلی استیشن 5 سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند در ماه آوریل بازی Oddworld: Soulstorm را به‌شکل رایگان تجربه کنند، اما باید توجه داشت که نسخه‌ی پلی استیشن 4 این اثر پلتفرمر به‌رایگان در دسترس دارندگان نسخه‌ی PS5 قرار نخواهد گرفت. بازیکنان نباید زمان زیادی را برای تجربه‌ی این بازی منتظر بمانند و این اثر در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ (۶ آوریل ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود.

پیش از این تأیید شد که نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Oddworld: Soulstorm با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. کاربران کامپیوتر برای اجرای این بازی پلتفرمر حداقل به پردازنده‌ی اینتل Quad Core با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 760 و ۸ گیگابایت رم نیاز دارند و اجرای آن در تنظیمات گرافیکی بهتر نیازمند پردازنده‌ی اینتل Quad Core با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، کارت گرافیک انویدیا GTX 970 یا کارت‌های هم‌رده و ۱۶ گیگابایت رم است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده