نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷

وجود چند باگ جدید در آپدیت اخیر Cyberpunk 2077

پچ آپدیت 1.2 بازی Cyberpunk 2077 به‌عنوان بزرگ‌ترین آپدیت اصلاحی بازی برای رفع مشکلات فنی آن منتشر شده ولی به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی به این نسخه نیز منجر به ایجاد چند باگ جدید در بازی می‌شود.

براساس گزارش‌ها منتشر شده، به نظر می‌رسد که نسخه 1.2 بازی Cyberpunk 2077 به‌طور کلی تأثیر مثبتی در بهینه‌سازی و رفع ایرادات فنی بازی دارد. این موضوع به‌طور ویژه برای کنسول‌هایی مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس تأیید شده است. با اینحال با وجود رفع مشکلات قبلی و بهبود المان‌هایی مانند رفتار نیروهای پلیس و گیر کردن خودروها در ترافیک، ظاهراً چند باگ جدید که قبلاً در بازی وجود نداشتند نیز با نصب به این آپدیت دیده شده است.

ساب‌ردیت Cyberpunk 2077 در وبسایت ردیت همچنان شلوغ‌ترین منبع تبادل اطلاعات درباره این بازی بوده و در همین راستا ویدیوهای متعددی از قسمت‌های مختلف بازی در آن به اشتراک گذاشته شده که این موضوع را تأیید می‌کنند.

از زمان انتشار این آپدیت، مشکلات مختلفی توسط کاربران گزارش شده که یکی از این موارد به آب و هوای متغیر بازی مربوط می‌شود. ظاهراً یکی از بازیکنان به‌طور دائم در یک آب و هوای طوفانی مانده است.

لینک آپارات

یکی دیگر از این باگ‌ها رفتار نامتعادل وسایل نقلیه را نشان می‌دهد که ممکن است در پی تغییرات سیستم رانندگی Cyberpunk 2077 در آپدیت جدید باشد.

از موارد رایج دیگری که در چند ویدیو دیده شده، می‌توان به مشکلات جدی گرافیک بازی اشاره کرد که منجر به ناپدید شدن و به هم ریختگی آیتم‌های مختلف محیط بازی مثل سلاح‌ها، خودروها و لباس کاراکترها شده است. ظاهراً این مورد جزء رایج ترین ایراداتی است که توسط کاربران مختلف دیده شده است.

لینک آپارات

دراین‌میان چند مشکل عجیب و غریب نیز در کلیپ‌های کاربران دیده می‌شود که مثلاً در یکی از آن‌ها نشانگرهای کیلومتر موتور سیکلت‌ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی کنار جاده پخش شده است.

اما فارغ از باگ‌های جدید سایبرپانک 2077، باید به برخی از اصلاحات بسیار خوبی که با نصب این آپدیت در بازی اعمال شده نیز اشاره کرد. در نسخه‌ی جدید بازی، شخصیت V بالاخره درست روی تخت خوابیده و جلوه‌های گرافیکی آن با لحاف و تشک تخت به هم نمی‌ریزد. ضمناً V دیگر با لباس دوش نمی‌گیرد.

لینک آپارات

به‌روزرسانی 1.2 بازی Cyberpunk 2077، علاوه‌بر رفع این باگ‌های عجیب و غریب، در بهینه‌سازی کلی بازی نیز موفق عمل می‌کند. این موضوع به‌ویژه روی کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس و همچنین PS4 Pro و ایکس باکس وان ایکس به وضوح دیده می‌شود. با اینحال نسخه کنسول‌های معمولی نسل قبل پیشرفت چندانی نداشته و در برخی موارد حتی بدتر شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، برخی از ویدیوهایی که توسط کاربران ردیب در این خصوص منتشر شده را ملاحظه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده