// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷

تاریخ انتشار بتا نسخه پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy 14

کاربران پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy 14 به‌زودی می‌توانند بتای عمومی این بازی برای کنسول نسل نهمی خود را دریافت کنند.

مدتی پیش بود که جدیدترین بسته الحاقی بازی Final Fantasy 14 با نام Endwalker معرفی و اعلام شد که در پاییز سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. این در حالی است که حساب کاربری توییتر فاینال فانتزی 14، خبر از عرضه بتای عمومی نسخه پلی استیشن 5 بازی داده است.

کاربرانی که Final Fantasy XIV را به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی خریداری کرده‌اند، از تاریخ ۲۴ فروردین ماه می‌توانند بتای عمومی بازی را دریافت کنند. مهم نیست که کاربر قدیمی هستید یا به‌تازگی به جمع بازیکنان بازی اضافه شده‌اید، اگر پلی استیشن 5 دارید، می‌توانید بتای بازی را تجربه کنید. در وبسایت رسمی بازی، طریقه‌ی دانلود بتای عمومی بازی برای کاربران تازه‌وارد، کاربران نسخه دیجیتالی و کاربران نسخه فیزیکی به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

نکته‌ی جالب این است که کاربران نسخه فیزیکی، برای تجربه‌ی بتای پلی استیشن 5 نیازی به دیسک بازی خود نخواهند داشت. همچنین مشخص شده که در تاریخ ذکر شده، آپدیت ۵.۵ بازی Final Fantasy XIV هم در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان این به‌روزرسانی بازیکنان می‌توانند محتویات داستانی تازه‌ای را تجربه کنند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده