// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱

جزئیات راکت پس فصل سوم بازی Rocket League

استودیو سایانیکس به‌تازگی تریلر جدیدی را از فصل سوم بازی Rocket League منتشر کرده که جزئیات راکت پس این فصل را نشان می‌دهد.

فصل سوم بازی Rocket League به‌زودی آغاز می‌شود و همانند فصل‌های گذشته، بازیکنان به‌واسطه‌ی راکت پس درنظر گرفته شده می‌توانند ایتم‌های جدیدی را کسب کنند. راکت پس فصل سوم بازی راکت لیگ بیش از ۷۰ سطح با آیتم‌های جدید دارد.

این در حالی است که استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده بازی Rocket League، به‌تازگی تریلر راکت پس فصل سوم را منتشر کرده است. در جریان این ویدیو شاهد بعضی از آیتم‌هایی هستیم که کاربران با پیشروی در راکت پس کسب خواهند کرد. برای مثال، کاربران در فصل پیش روی ماشین Tyranno را آزاد خواهند کرد. همچنین اگر نسخه پرمیوم راکت پس بازی را خریداری کنید، اتومبیل ذکر شده در همان ابتدا برای شما آزاد خواهد شد. 

راکت پس پرمیوم شامل چالش‌های فصلی مخصوص و یک Xp boost است که باعث می‌شود سریع‌تر از حالت عادی سطح بتل پس خود را بالا ببرید. دراین‌میان اشاره کنم که اگر جزو کاربران راکت پس پرمیوم باشید، از سطح ۷۰ به بعد پاداش‌های مخصوصی را کسب خواهید کرد که شامل ظاهر متفاوت آیتم‌هایی است که در جریان رسیدن به سطح ۷۰ آزاد کرده‌اید. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از راکت پس فصل سوم بازی Rocket League را در زومجی تماشا و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده