// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳

نزدیک ‌تر شدن سایبرپانک 2077 به بازگشت به پلی استیشن استور

استودیو سی‌دی پراجکت رد با اشاره به پچ 1.2 می‌گوید که بازی Cyberpunk 2077 با هر آپدیت به بازگشت به فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن نزدیک و نزدیک‌تر شده است.

اکنون بیشتر از ۱۰۰ روز از حذف شدن بازی Cyberpunk 2077 از پلی استیشن استور می‌گذرد. زیرا سونی بیشتر از سه ماه قبل باتوجه‌به درخواست‌های گسترده‌ی مردم برای پس گرفتن پول خرید بازی، به‌صورت کلی محصول را از فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن حذف کرد. در نتیجه فقط آن‌هایی به نسخه‌ی دیجیتالی سایبرپانک 2077 روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دسترسی دارند که پیش از حذف شدن، آن را خریداری کرده باشند. بعد از‌ آن تاریخ فقط می‌شد نسخه‌های فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 را برای پلی استیشن تهیه کرد.

سی‌دی پراجکت می‌گوید وقتی سونی سایبرپانک 2077 را به فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن بازگرداند، میزان فروش بازی در پلتفرم‌های دیگر هم شدیدا افزایش می‌یابد

سی‌دی پراجکت خطاب به یکی از سهام‌دارهای خود گفت که بعد از عرضه‌ی پچ 1.2، بازی Cyberpunk 2077 به بازگشت به پلی استیشن استور نزدیک‌تر شد. در حقیقت آن‌ها آپدیت به آپدیت بازی را بهتر می‌کنند و به همین خاطر عرضه‌ی هر آپدیت، زمان باقی‌مانده تا بازگشت سایبرپانک 2077 به پلی استیشن را کاهش می‌دهد. بااین‌حال نایب رئیس بخش تجاری شرکت سی‌دی پراجکت می‌گوید: «همان‌گونه که خود شما متوجه هستید، تصمیم نهایی با سونی خواهد بود. ما به بازگشت به پلی استیشن استور نزدیک‌تر شده‌ایم. اما تصمیم نهایی با صاحب پلتفرم است».

در حقیقت حالا باید صبر کرد و دید که آیا سونی با بررسی عملکرد بازی Cyberpunk 2077 پس از عرضه‌ی پچ 1.2 آن را استاندارد و آماده‌ی به فروش رسیدن در پلی استیشن استور می‌داند یا نه. در هر حالت هر زمان که سونی وضعیت فنی بازی Cyberpunk 2077 روی پلی استیشن استور را قابل قبول بداند، سایبرپانک 2077 مجددا در این فروشگاه دیجیتالی قرار می‌گیرد.

این وسط استودیو بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد از یک جهت امیدوارانه به آینده نگاه می‌کند. سازندگان باور دارند که وقتی سونی بازی را به پلی استیشن استور بازگرداند، میزان فروش بازی حتی در پلتفرم‌های دیگر هم به‌شدت افزایش می‌یابد. زیرا بسیاری از گیمرها نتیجه می‌گیرند که سایبرپانک 2077 به عملکرد فنی قابل پذیرش رسیده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده