// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰

اجرا روان‌ تر و باکیفیت ‌تر بازی فورتنایت روی نینتندو سوییچ با آپدیت جدید

اپیک گیمز آپدیتی برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ Fortnite منتشر کرده که نتیجه‌ی آن اجرای بازی با رزولوشن بیشتر و نرخ فریم باثبات‌تر است.

اپیک گیمز به‌تازگی آپدیتی برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Fortnite ارائه داده که تجربه‌ی کلی کاربر را ازنظر بصری بهبود می‌بخشد. طبق اظهارات اپیک گیمز، این آپدیت جدید سیستم رندرینگ بازی را روی نینتندو سوییچ ارتقا داده و با بهینه‌سازی در استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی کنسول، وضوح تصویر را در فورتنایت بالا می‌برد.

حالا که وضوح تصویر فورتنایت روی سوییچ افزایش پیدا کرده، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در هر دو حالت دستی و متصل کنسول، تصاویر در بازی کمتر تار شوند و بازی از نظر بصری پایدارتر شود. این آپدیت همچنین نرخ فریم را بیشتر از قبل ثابت نگه می‌دارد و افت فریم کمتر اتفاق می‌افتد. نتیجه‌ی آن نیز تجربه‌ای روان‌تر از فورتنایت روی سوییچ است.

قبل از آپدیت رزولوشن فورتنایت در حالت دستی ۱۰۰۰x۵۶۰ بوده و حالا به ۱۱۷۰x۶۶۰ رسیده است. در حالت متصل نیز قبلا ۱۳۹۰x۷۸۰ بوده که به ۱۵۶۰x۸۸۰ ارتقا پیدا کرده است. علاوه‌بر بهبود بصری، این آپدیت باعث کاهش ۱۴۰ مگابایتی در حجم فایل فورتنایت روی سوییچ شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده