نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹

بهبود نرخ فریم برثانیه Ratchet and Clank در آپدیت PS5 این بازی

نسخه پلی استیشن 5 بازی اکشن و پلتفرمر Ratchet and Clank با پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ی تصاویر، در ماه آوریل منتشر می‌شود.

درحالی که انتظار برای بازی Ratchet and Clank: Rift Apart همچنان ادامه دارد، طرفداران ریبوت این بازی در سال ۲۰۱۶ نسخه جدیدی را پیش روی خود خواهند دید. استودیوی اینسامنیاک گیمز ازطریق توییتر اعلام کرده که بازی Ratchet and Clank در کنسول پلی استیشن 4 یک آپدیت رایگان به PS5 را دریافت خواهد کرد. این نسخه ارتقاء یافته که در ماه آوریل (اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت) در اختیار کاربران کنسول نسل نهمی سونی قرار خواهد گرفت، از نرخ فریم 60FPS پشتیبانی می‌کند.

اما افرادی که قبلاً این بازی خریداری نکردند نیز فرصت خوبی برای تجربه آن دارند. Ratchet and Clank هم‌اکنون در فروشگاه PlayStation Store رایگان شده و تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (فردا ۱۱ فروردین) به‌عنوان بخشی از برنامه ویژه «Play at Home» قابل دریافت است. از سایر بازی‌هایی که به همین مناسبت رایگان شدند، باید به Subnautica، ABZU، Enter the Gungeon، Rez Infinite و Paper Beast اشاره کرد.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به‌عنوان دنباله این بازی قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برای پلی استیشن 5 منتشر شود. این بازی از رزولوشن 4K با نرخ فریم ۳۰ و نرخ فریم 60FPS در کیفیت‌های پایین‌تر پشتیبانی می‌کند. در داستان این بازی Ratchet and Clank را درحال تلاش برای جلوگیری از نابودی جهان به‌دست یک قدرت شیطانی می‌بینیم.

آپدیت PS5 بازی Ratchet and Clank

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی اورجینال Ratchet and Clank می‌توانید نقد و بررسی زومجی از این بازی را مطالعه کنید. 

نظر شما درباره این خبر چیست؟ در صورت تمایل می‌توانید دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده