نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

تغییرات گسترده در بروزرسانی جدید و بزرگ بازی سایبرپانک 2077 [بروزرسانی]

به‌روزرسانی موردانتظار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به‌زودی منتشر می‌شود و سازندگان می‌گویند این به‌روزرسانی تغییرات بسیار زیادی در بازی ایجاد می‌کند.

به‌روزرسانی ساعت ۲۱:۲۴: آپدیت ۱.۲ بازی Cyberpunk 2077 رسما منتشر شد و آن را می‌توانید هم‌اکنون دریافت کنید.

متن اصلی خبر: بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک ۲۰۷۷) با مشکلات زیادی عرضه شد، به‌طوری که بازیکنان حین تجربه این بازی با باگ‌های گوناگونی روبه‌رو می‌شدند. شرکت سی‌دی پراجکت رد اخیرا اعلام کرده به‌روزرسانی جدید این بازی یا همان پچ ۱.۲ به‌زودی برای کنسول‌های بازی، پی‌سی و استادیا عرضه خواهد شد. آن‌ها پیش از این برخی از جزییات این به‌روزرسانی را اعلام کرده بودند و امروز فهرستی کامل از بهبودهایی که پچ ۱.۲ در بازی ایجاد می‌کند، منتشر کرده‌اند. 

فهرست بهبودهای پچ ۱.۲ بسیار بسیار بلند و گسترده است. در این فهرست شاهد صدها مورد هستیم که قرار است روی بازی اعمال شوند. جالب آن‌که این موارد بازه‌ای بسیار گسترده را در بر می‌گیرند، مثلا یکی از تغییرات مربوط‌به آواز خواندن یکی از ان‌پی‌سی‌ها است و دیگری به فعال شدن ری‌تریسینگ روی کارت‌های گرافیک AMD مربوط است. این فهرست آن‌‌چنان بلند است که به‌صورت دسته‌بندی‌شده ارائه شده است. در این فهرست شاهد دسته‌هایی نظیر گیم‌‌پلی، مراحل، جهانِ باز، طراحی سینماتیک، محیط و سطوح، گرافیک، صدا، انیمیشن، رابط کاربری، عملکرد و ثبات، متفرقه، تغییرات مختصِ پی‌سی و تغییرات مختصِ کنسول‌ها هستیم.

Cyberpunk 2077 / سایبرپانک ۲۰۷۷

از تغییرات ذکر شده برای پچ ۱.۲ می‌توان به بهبود وضعیت اسپاون شدن نیروهای پلیس در بازی اشاره کرد. اگرچه فهرست مذکور واجد صدها مورد است، اما در انتها عبارت «و بسیار بیشتر» نیز به‌چشم می‌خورد. به بیان دیگر سی‌دی پراجکت رد مدعی شده که پچ ۱.۲ به اعمال تغییرات یادشده بسنده نمی‌کند و تغییرات بیشتری در بازی ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید فهرست کامل این تغییرات را در وب‌سایت رسمی سایبرپانک مطالعه کنید. همچنین سی‌دی‌ پراجکت رد مدعی شده مشکلاتی که این به‌روزرسانی در صدد رفع آن‌ها برمی‌آید، برای تمام بازیکنان پیش نیامده‌اند. 

مقاله‌ مرتبط:

پچ ۱.۲ سایبرپانک ۲۰۷۷ بنابر ادعای پیشین سی‌دی‌ پراجکت‌ رد، قرار است اکثر مشکلات بازی روی کنسول‌های نسل قبل را حل کند. این به‌روزرسانی قرار بود مدتی پیش عرضه شود که عرضه آن به‌دلیل حمله سایبری به سی‌دی پراجکت، با تأخیر مواجه شد. سی‌دی پراجکت رد پس از انتشار این به‌روزرسانی، بر توسعه پچ مخصوص کنسول‌های نسل جدید تمرکز می‌کند؛ به‌روزرسانی‌ای که قرار است در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه شود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید بیش از سه ماه پیش سونی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را به‌دلیل مشکلات عدیده فنی از فروشگاه پلی‌ استیشن حذف کرد. حال باید دید با عرضه پچ جدید، این بازی مجددا به فروشگاه پلی استیشن اضافه خواهد شد یا خیر. هیچ‌یک از شرکت‌های سونی و سی‌دی پراجکت رد تاکنون اطلاعاتی در این‌باره به‌دست نداده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده