// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶

احتمال عرضه بازی XCOM: Chimera Squad برای پلی استیشن 4 و چند پلتفرم دیگر

بازی XCOM: Chimera Squad به‌تازگی توسط Pan European Game Information یا PEGI برای کنسول های نسل هشتم رده بندی سنی شده است.

تقریباً یک سال از زمان عرضه‌ی بازی XCOM: Chimera Squad توسط استودیوی فرکسیس (Firaxis) برای پی سی می‌گذرد. اگرچه این یک بازی عنوانی کاملاً تجربی بود که با سری اصلی بازی‌های XCOM تفاوت‌هایی اساسی داست اما در نوع خود یک بازی استراتژیک عالی محسوب می‌شد. باتوجه‌به محبوبیت این مجموعه مخصوصا روی کنسول‌های مختلف، طرفداران همیشه در مورد زمان عرضه‌ی بازی Chimera Squad برای سیستم‌عامل‌های دیگر سؤال ‌می‌پرسیدند. به نظر می‌رسد که این بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت بالاخره قرار است به‌زودی برای کنسول‌های دیگر نیز منتشر شود.

بازی XCOM: Chimera Squad به‌تازگی توسط هیئت رتبه بندی اروپا یا همان ‌Pan European Game Information (PEGI)‌ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ رده بندی شده است. اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی در مورد انتشار بازی Chimera Squad برای سیستم‌عامل‌های جدید توسط استودیوی سازنده‌ی آن فرکسیس یا ناشر آن 2K Games منتشر نشده است، اما باتوجه‌به این رده بندی به نظر می‌رسد که زمان اعلام این خبر نزدیک است.

رده بندی سنی بازی xcom chimera squad

داستان Chimera Squad، پنج سال پس از وقایع بازی XCOM 2 اتفاق می‌افتد. در قسمت دوم بازی، بیگانه‌ها توانسته بودند زمین را تحت تسلط خودشان در آورند و شما باید تلاش می‌کردید سیاره‌تان را پس بگیرید. هم‌اکنون خطر بیگانه‌ها از بین رفته و زمین نجات یافته است اما شرایط هم تغییر کرده است. انسان‌ها و بیگانه‌ها حالا درکنار یکدیگر روی زمین زندگی می‌کنند و در صلح و آرامش به سر می‌برند. شما در این بازی رئیس یک واحد پلیس هستید که از انسان‌ها، بیگانه‌ها و نژاد دورگه‌ی آن‌ها تشکیل شده است و وظیفه دارید نظم و امنیت را برقرار کنید.

در حال حاضر بازی XCOM: Chimera Squad به‌طور انحصاری برای پی سی در دسترس است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده