نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

انتشار نسخه کنسولی بازی Hoa با الهام از انیمیشن‌ های جیبلی

بازی ماجراجویانه‌ی Hoa که پیش از این برای پی سی و نینتندو سوییچ تأیید شده بود، از ماه ژوئیه در اختیار کاربران کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن نیز قرار خواهد گرفت.

بازی زیبا و مستقل (ایندی) Hoa از استودیوی Skrollcat، یک پلتفرمر جذاب با معماهای درگیرکننده است که طراحی هنری منحصر آن با رنگ آمیزی دستی و محیط آرامش بخش این بازی، از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. فروشگاه استیم در توضیحات خود از این بازی می‌نویسد: «درحالی‌که در نقش کاراکتر اصلی بازی، یعنی Hoa به ماجراجویی در محیط دلگرم‌کننده و آرامش بخش دنیای این بازی می‌پردازید، جادوی طبیعت و تخیلات را مراحل مختلف این بازی تجربه خواهید کرد.»

دانلود از آپارات

نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Hoa از ویژگی‌های متمایزکننده‌ی کنترلر دوال سنس برخوردار بوده و به‌طور ویژه از قابلیت بازخورد لمسی، تریگرهای تطبیقی و صدای این دسته برای غوطه‌ور کردن هرچه بیشترِ بازیکن در دنیای بازی استفاده خواهد شد. وبسایت پلی استیشن با اشاره به شماری از ویژگی‌های این بازی به توصیف تجربه کاربری Hoa پرداخته است. در بخشی از این متن نوشته شده:

دنیای وسیع و مناظر دقیق محیط این بازی درکنار طراحی هنری خیره کننده‌ای که با دست خلق شده، اتمسفر جذابی را برای یک ماجراجویی جادویی فراهم کرده است. موسیقی متن اورجینال این اثر نیز از دیگر خصوصیت‌های استثنائی Hoa است که تأثیر چشمگیری در داستان سرایی درگیرکننده این اثر و القای حس نوستالژی دارد. روند ریتمیک و آرامش بخش بازی درکنار پازل‌ها و معماهای سرگرم کننده‌ای که در مسیر بازیکن قرار می‌دهد، همگی از ویژگی‌هایی هستند که تجربه به یادماندنی این اثر را تضمین می‌کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ پلی استیشن جزئيات بیشتری در این رابطه مطالعه کنید. هم‌اکنون امکان پیش سفارش نسخه‌ی فیزیکی بازی در فروشگاه‌های مختلف فراهم شده و نهایتاً نسخه‌ی دیجیتالی بازی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده