// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۱

انتشار بازی Second Extinction برای ایکس باکس و سرویس گیم پس در آینده نزدیک

بازی شوتر Second Extinction با حال‌و‌هوای مبارزه با دایناسورهای جهش‌یافته تا چندهفته دیگر برای کنسول‌های ایکس باکس و سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر خواهد شد.

در سال‌های گذشته بازی‌های بسیار کمی بوده‌اند که در آن‌ها می‌شد به مبارزه با دایناسورها پرداخت. بازی شوتر Second Extinction، ساخته‌ی استودیوی Systemic Reaction از آن آثاری است که آمده تا خلا این دسته از بازی‌ها را پر کند. بازیکنان در Second Extinction می‌توانند انواع‌و‌اقسام دایناسورهایی را که جهش ژنتیکی پیدا کرده‌اند، نابود کنند. بازیکنان پی سی مدتی است که با این بازی مشغول هستند و حالا نوبت گیمرهای کنسول‌های ایکس باکس است تا کمی از تجربه‌ی دایناسورکشی Second Extinction را بچشند.

چندوقت پیش اعلام شده بود که Second Extinction در آینده‌ی نزدیک برای کنسول‌های ایکس باکس و ازطریق قابلیت Xbox Game Preview منتشر می‌شود. برای کسانی که نمی‌دانند، ایکس باکس گیم پری‌ویو روشی است که بازیکنان ایکس باکس می‌توانند بازی‌های دیجیتالی که هنوز مراحل ساخت‌شان تکمیل نشده و در حالت ارلی اکسس به‌سر می‌برند، تجربه کنند. حالا می‌دانیم که Second Extinction علاوه‌بر سرویس ایکس باکس گیم پس، ازطریق قابلیت ایکس باکس گیم پری‌ویو نیز تقریبا یک ماه دیگر برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌ی پی سی بازی مشابه نسخه‌ی ایکس باکس آن مدتی است که در حالت ارلی اکسس به‌سر می‌برد.

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Second Extinction در حال حاضر روی پی سی ازطریق فروشگاه استیم قابل بازی است و نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و گیم پس آن نیز در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) منتشر خواهد شد. تریلر نسخه‌های ایکس باکس بازی نیز منتشر شده که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده