// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰

تریلر جدید Hello Neighbor 2 با محوریت نمایش هوش مصنوعی پیشرفته بازی

تریلر جدید بازی Hello Neighbor 2 هوش مصنوعی پیشرفته‌ی این بازی را نمایش می‌دهد.

سال ۲۰۱۷ استودیوی گیرباکس (Gearbox Software) با کمک ناشری به‌نام Hologryph یک بازی ترسناک تحت عنوان Hello Neighbour روانه بازار کرد. چندی پیش نیز در جریان پری‌شو رویداد نمایش بازی‌های ایکس باکس سری ایکس با اجرای جف کیلی، نسخه آلفای بازی ترسناک Hello Neighbour 2 با انتشار تریلری معرفی شد.

پس از وقایع بازی اول، در بازی Hello Neighbor 2 بازیکن برای پیدا کردن مستر پترسون به Raven Books می‌رود. به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی نسخه‌ی دوم این بازی از نسخه‌ی اول نیز کارآمد‌تر باشد. هوش مصنوعی این بازی از تجربیات قبلی خود می‌آموزد و شما را شکار می‌کند. 

دقیقاً مانند بازی قبلی‌، آقای پیترسون به‌دنبال راه‌هایی برای کمین کردن برای بازیکن، کپی کردن هر الگو موثر کاوش و حتی استفاده از اشیا مشابه است. این بدان معنا است که شما باید از راه‌های جدید برای فرار از دست او استفاده کنید. خوشبختانه، هوش مصنوعی نیز روتین مشخصی دارد بنابراین دانستن نحوه استفاده از این موضوع کلیدی است.

بازی Hello Neighbor 2 قرار است امسال برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس‌، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. نسخه ۱.۵ آلفای این بازی حال حاضر به‌صورت رایگان در دسترس است و معماها و تعاملات جدیدی را به همراه‌ طراحی مرحله‌ی نوین ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه تریلر جدیدی را که با محوریت هوش مصنوعی این بازی منتشر شده است تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده