// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵

نیاز به اتصال دائم اینترنت نسخه کامپیوتر Crash Bandicoot 4

به تازگی گزارش‌هایی از نسخه کامپیوتر بازی Crash Bandicoot 4 منتشر شده که خبر از نیاز دائم این بازی به اینترنت می‌دهد.

سال گذشته بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. همچنین مدتی بعد نسخه نسل نهمی بازی معرفی و در ادامه، تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر کرش بندیکوت 4 هم اعلام شد. 

حال به‌تازگی نسخه کامپیوتر بازی عرضه شده و DSOGaming اعلام کرده که برای تجربه‌ی Crash Bandicoot 4، باید به‌صورت دائم به اینترنت متصل باشید. این در حالی است که کرش بندیکوت 4 یک بازی کاملا تک‌نفره است و هیچ بخش آنلاینی ندارد. تنها بخش چندنفره بازی، حالت لوکال بازی است که بازیکنان درطول یک دور از تجربه خود، می‌توانند هدایت شخصیت مورد نظر را برعهده بگیرند. 

ازطرفی، بازی‌های اخیر اکتیویژن (Activision)، ناشر کرش بندیکوت 4، روی کامپیوتر و بتل‌نت نیاز به اتصال دائم اینترنت دارند و این خبر هم آن‌چنان غافل‌گیر کننده نیست. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

«کرش بندیکوت 4» ارزش خود را به طرفدار پروپاقرص قدیمی ثابت می‌کند و قطعا گیمرهایی را به سمت سری بازی Crash Bandicoot می‌کشد که تا امروز یک دقیقه هم با ماجراجویی‌هاش کرش و خواهر او یعنی کوکو همراه نشده بودند. نیازی به پیچیده کردن مسئله نیست. این اثر انقدر در زیرژانر خود عالی است که هنگام تصمیم‌گیری برای رفتن یا نرفتن به سراغ بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time، فقط باید پاسخ یک پرسش را بدانید؛ آیا به بازی‌های ویدیویی چالش‌برانگیز در سبک پلتفرمر سه‌بعدی علاقه‌مند هستید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده