نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴

نمایش گیم پلی جذاب در تریلر جدید بازی Quantum Error

تریلر گیم‌پلی بازی Quantum Error قابلیت‌هایی جذاب از این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Quantum Error ساخته استودیو TeamKill Media از همان زمانِ معرفی موفق شد نظر برخی از کاربران را به خود جلب کند. حال به‌تازگی تریلری جدید از گیم‌پلی این بازی شوتر سوم شخص ترسناک منتشر شده است. سازندگان پیش از این تیزری از تریلر مذکور منتشر کرده‌ بودند و حالا نسخه‌ای چهاردقیقه‌ای و کامل از آن را به نمایش گذاشته‌اند.

تریلر جدید بازی Quantum Error سلاح‌های مختلف این بازی و انواع گوناگون دشمنان آن را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر همچنین صحنه‌هایی اندک از بخش رانندگی بازی را می‌بینیم. طبق این تریلر به‌نظر می‌رسد که بازیکنان در این بازی می‌توانند بین دوربین‌های اول شخص و سوم شخص جابه‌جا شوند. البته فعلا به‌صورت دقیق مشخص نیست که این قابلیت همیشه در دسترس کاربران خواهد بود یا اینکه صرفا حین استفاده از سلاحی خاص فعال می‌شود. در تریلر مذکور شاهد نمایش محیط‌های مختلفی از بازی نیز هستیم.

بازی Quantum Error برای عرضه روی پلی استیش 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس ساخته می‌شود. همچنین ممکن است نسخه پی‌سی بازی هم عرضه شود. این بازی گویا قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود اما هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای آن اعلام نشده است. تریلر جدید بازی Quantum Error را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده