// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵

عرضه ریمستر بازی فاینال فانتزی 8 برای موبایل

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که هم‌اکنون می‌توانید به خرید و دانلود نسخه‌ی ریمستر بازی Final Fantasy VIII روی موبایل‌های هوشمند خود بپردازید.

اگر مایل به تجربه‌ی بازی Final Fantasy VIII، محصول سال ۱۹۹۹ میلادی روی گوشی‌های هوشمند خود هستید، حالا می‌توانید چنین کاری را انجام بدهید. نسخه‌ی ریمستر بازی فاینال فانتزی 8 که در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی عرضه شد، حالا در دسترس گیمرهای پلتفرم موبایل قرار دارد. قیمت نسخه‌ی موبایل Final Fantasy VIII هم ۲۰.۹۹ دلار است. البته اگر تا قبل از تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) بازی را خریداری کنید، از تخفیف ویژه برخوردار می‌شود و ۱۶.۹۹ دلار پول می‌دهید؛ چهار دلار کمتر از قیمت اصلی.

اسکوئر انیکس با پخش تریلر نسخه موبایل ریمستر بازی فاینال فانتزی 8 این اخبار بازی را به گوش طرفداران رساند. نسخه‌ی ریمستر بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی واقعا تا حدی جلوه‌های بصری آن را بهبود بخشید و با افزایش قدرت شخصی‌سازی مخاطب در برخی بخش‌ها، امکان لذت بردن گیمر از این محصول قدیمی را افزایش داد.

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی موبایل هم راه‌هایی را در مقابل شما می‌گذارد تا اگر با کنترل اثر روی گوشی‌های هوشمند نمی‌توانید از پس مراحل سخت بربیایید، کمتر اذیت شوید و امکان جلو رفتن را داشته باشید. حتی می‌توانید بازی را با ۳ برابر سرعت عادی تجربه کنید!


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده