// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳

زیبایی جهان بازی Kena: Bridge of Spirits در تریلر جدید

سازندگان بازی مستقل Kena: Bridge of Spirits تریلر جدید آن را پخش کردند؛ یک ویدیو که زیبایی بصری و گیم‌پلی را با جزئیات بیشتر به تصویر می‌کشند.

استودیو Ember Lab همچنان با تصاویر و تریلرهای بازی Kena: Bridge of Spirits به جلب توجه گیمرها ادامه می‌دهد. این بازی مستقل که با همکاری SIE (بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی) ساخته شد، در تاریخ ۲۴ آگست/اوت (۲ شهریور) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. تریلر جدید بازی هم از روی نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن ضبط شده است.

در این تریلر موجودات بامزه و چشم‌درشت حاضر در بازی Kena: Bridge of Spirits را با کلاه‌های مختلف می‌بینیم و نگاهی به یک شخصیت انسانی دیگر داستان هم می‌اندازیم. برخی از تصاویر حاضر در این تریلر را قبلا هم تماشا کرده بودیم. ولی بازی Kena: Bridge of Spirits انقدر چشم‌نواز و شبیه انیمیشن‌ های پرخرج استودیوهای فیلم‌سازی بزرگ همچون دیزنی به نظر می‌رسد که همیشه دیدن هر تریلر آن جذاب باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

گیم‌پلی پلتفرمر، مبارزه و صد البته گشت‌وگذار در نقاط مختلف جهان بازی از جمله کارهایی هستند که در Kena: Bridge of Spirits مشغول انجام آن‌ها می‌شویم. راستی این موجودات سیاه‌رنگ دوست‌داشتنی هم در طول مسیر تلاش برای رسیدن به کوه مقدس، به کنا کمک می‌کنند. توانایی‌های آن‌ها نیز هرچه بیشتر در بازی جلو می‌رویم، افزایش می‌یابد. شما با گشت‌وگذار در جهان بازی می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی و خواستنی‌تر کنید.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده