// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱

تاخیر تاریخ عرضه بازی Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood که به‌نوعی آن را دنباله‌ی معنوی سری بازی Left 4 Dead خطاب می‌کنند و در فاز آزمایشی به خوبی مورد ستایش قرار گرفت، با چند ماه تأخیر تقدیم گیمرها می‌شود.

واکنش‌های بسیاری از رسانه‌ها به بازی Back 4 Blood در نخستین فاز آزمایشی مثبت بود و خیلی‌ها می‌گویند که اثر مورد بحث واقعا می‌تواند برای برخی از گیمرها تبدیل به Left 4 Dead جدید شود. بازی Back 4 Blood یک شوتر آنلاین کواپ با محوریت نابود کردن زامبی‌ها است. وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی این اثر به ترتیب برعهده‌ی استودیوهای بازی‌سازی Turtle Rock و شرکت برادران وارنر قرار دارد.

بازی Back 4 Blood که قرار بود کمتر از سه ماه دیگر منتشر شود، حالا تا تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) تأخیر خورده است. اگر به‌شدت مشتاق تجربه‌ی بازی هستید و مجذوب تریلرهای خونین آن شده‌اید، در روزهایی از تابستان پیش‌رو می‌توانید مشغول تجربه‌ی بتا عمومی بازی Back 4 Blood شوید. سازندگان گفته‌اند که از این تأخیر برای تبدیل کردن اثر مورد بحث به بهترین محصول ممکن در روز عرضه بهره می‌برند.

سازندگان می‌گویند که بازی Back 4 Blood در عین تمام شباهت‌هایی که به سری بازی Left 4 Dead دارد، به خاطر سیستم کارت‌ها فراتر از آن می‌رود؛ کارت‌هایی که می‌توانند قدرت‌های خاص را تقدیم بازیکن کنند و مثلا به افزایش میزان آسیب واردشده به دشمن با حمله‌های نزدیک یا بالا بردن سرعت شما بپردازند. در همین حین هوش مصنوعی بازی هم می‌تواند علیه استفاده‌ی شما از این کارت‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد و برای نمونه در نقطه‌ای خاص از نقشه تعداد دشمنان را بالا ببرد یا حتی با آوردن مه، دیدن آن‌ها را برای گیمر سخت کند.

بازی Back 4 Blood در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده