نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷

آمار دانلود شگفت انگیز بازی PUBG Mobile

آمار دانلودهای بازی PUBG Mobile به رقمی خارق‌العاده رسیده است و سازندگان نیز خبر از انتشار محتوایی جذاب داده‌اند.

بازی PUBG Mobile که در حقیقت نسخه موبایلی بازی محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds است به دستاوردی عظیم رسیده است. طبق توییت اکانت رسمی این بازی، PUBG Mobile تاکنون یک میلیارد بار دانلود شده است. این بازی حدود سه سال پیش برای iOS و اندروید عرضه شد و از همان زمان به محبوبیتی قابل‌توجه دست پیدا کرد.

سازندگان ضمن اعلام این خبر اعلام کرده‌اند که بازیکنان باید منتظر انتشار آپدیتی فوق‌العاده باشند. بد نیست بدانید که یک بازی دیگر از مجموعه پابجی با نام PUBG: New State در حال ساخت است. جهان این بازی از نظر زمانی به آینده‌ای نزدیک اختصاص دارد و به‌همین دلیل اسلحه‌ها و ماشین‌‌های متفاوتی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

همچنین یک بازی بزرگ به نام The Callisto Protocol توسط استودیو Striking Distance در دست ساخت است. رهبر تیم تولید این بازی گلن اسکافیلد است که سری محبوب Dead Space را در کارنامه کاری خود دارد. بازی The Callisto Protocol در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی سی عرضه خواهد شد. با اینکه هنوز نمایشی از گیم‌پلی این بازی به‌دست نرسیده است، اما گلن اسکافیلد وعده داده که با یکی از «ترسناک‌ترین بازی‌های تمام دوران» طرف خواهیم بود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده