مشخص شدن ناشر و سال عرضه بازی Payday 3
افرادی که منتظر تجربهی بازی Payday 3 هستند و به این مجموعهی شوتر و دارای المانهای مخفیکاری علاقه دارند، بالاخره میدانند که حدودا چهقدر باید برای عرضهی اثر مورد بحث صبر کنند.
شرکت Koch Media که خود آن به شرکت بسیار عظیم Embracer Group تعلق دارد، قرار است ناشر بازی Payday 3 باشد و بهتازگی ۵۰ میلیون یورو روی ساخت و تبلیغات این دنباله سرمایهگذاری کرد. استودیوهای بازیسازی Starbreeze که بالاخره به سلامت از بحران مالی جدی بیرون آمدند، با تمام قوا مشغول ساخت بازی Payday 3 هستند و فقط میخواستند برای این بازی شوتر کو-آپ یک ناشر پیدا کنند. در نتیجه شرکت Koch Media که به بازی امیدوار است، حاضر به سرمایهگذاری و عرضهی محصول به بازار شد.
در سالهای اخیر و مخصوصا در دوران حکمفرمایی ویروس کرونا/کووید 19 اوضاع انقدر برای Starbreeze بد شد که عدهای شک داشتند آیا بازی Payday 3 بهصورت کلی ساخته میشود یا از یادها میرود. ولی اکنون دیگر ظاهرا هم سازندگان و هم خود بازی در مسیر امن و مشخصی قرار گرفتهاند. شرکت Koch Media پذیرفت که بخشی از حق نشر بازی Payday 3 همچنان در اختیار شرکت Starbreeze باشد. سازندگان بازی Payday 3 میگویند که از این همکاری طولانیمدت با شرکت Koch Media بسیار هیجانزده هستند. زیرا به نظر آنها ناشر هم دقیقا علاقهی سازندگان به مجموعه بازی Payday و در کل خلق بازیهای سرویسمحور آنلاین را میفهمد.
مدیر اجرایی استودیوهای بازیسازی Starbreeze مینویسد: «شرکت Koch Media نه فقط هزینهی ساخت و تبلیغات جهانی بازی تا روز عرضه که تمام هزینههای اصلی آن تا پایان دوران فعال بودن سرورهای Payday 3 را پذیرفت. حالا ما مهیای یک انتشار موفق در سال ۲۰۲۳ میلادی هستیم».
مدیرعامل Koch Media نیز میگوید که نهتنها از تمام آنچه در پشت صحنه از بازی Payday 3 دید کاملا رضایت دارد، بلکه فکر میکند مجموعه بازی Payday با این قسمت جدید به سطحی بسیار بالاتر از قبل میرسد: «بازی Payday 3 مکانیزمهای خلاقانهای در گیمپلی خود دارد و علاوهبر خوشحال ساختن طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی Payday، تعداد گیمرهای این سری بازی را افزایش میدهد».