// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

اطلاعات بیشتر راجع به نمایش جدید بازی Stalker 2

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در رویداد ۲۶ مارچ ایکس باکس حضور دارد. اما شرکت GSC Game World می‌گوید که طرفدارها نباید با انتظارات بیش از اندازه مشغول دیدن برنامه شوند.

مایکروسافت می‌خواهد در ساعت ۱۹:۳۰ روز ۶ فروردین (۲۶ مارچ) رویداد دیجیتالی ID@Xbox Indie Showcase را تحویل طرفدارها دهد؛ رویدادی که بیشتر از ۱۰۰ بازی مستقل در آن حضور دارند که از میان آن‌ها می‌توان به آثار شرکت دیوالور دیجیتال، بازی Second Extinction و صد البته بازی Stalker 2 اشاره کرد. زیرا واقعیت این است که هیچ شرکتی صاحب استودیو GSC Game World نیست و به همین خاطر، می‌توان بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را به‌نوعی یک بازی مستقل دانست. اما حالا می‌دانیم که به هیچ عنوان نباید منتظر ویدیو جدید از بازی Stalker 2 در این رویداد باشیم. در حقیقت به احتمال زیاد سازندگان فقط یک ویدیو از مراحل پشت صحنه‌ی ساخت بازی را پخش می‌کنند و در آن اطلاعات بیشتری راجع به بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

همچنین در این ویدیو می‌توانید انتظار دیدن چند تصویر هنری رسمی از بازی Stalker 2 را داشته باشید. پس اگر منتظر دیدن ویدیو گیم‌پلی جدید یا حتی تیزر سینماتیک بعدی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 هستید، باید تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر بمانید. در همین حین سازندگان سه تصویر هنری جدید هم از این بازی مورد انتظار منتشر کردند که یکی از آن‌ها را در جایگاه تصویر شاخص خبر دیدید و در پایان می‌توانید نگاهی به دو طرح دیگر بیندازید.

یک آتش کوچک در تاریکی ترسناک جهان ویران شده بازی Stalker 2

دریاچه و جنگل مسموم زیر نور آفتاب بازی Stalker 2


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده