// شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۴

ویدیو کوتاه از اثر جدید سازندگان بازی ترسناک Devotion

بازی Devotion موفق به دریافت تحسین‌های فراوانی شد و حالا که بالاخره با سختی‌های فراوان امکان خرید آن به وجود آمد، استودیو Red Candle Games سراغ آفرینش اثری متفاوت خواهد رفت.

استودیو Red Candle Games به خاطر فشارهای واردشده از سوی چین به با بازی ترسناک Devotion، سختی‌های فراوانی را تحمل کرد. اما این تیم بازی‌سازی تایوانی که به‌صورت مستقل در سال ۲۰۱۵ میلادی تأسیس شد، به جنگیدن ادامه داد و تا امروز دو بازی مستقل عالی را تقدیم همگان کرده است؛ بازی Detention که می‌توانید آن را از انواع‌واقسام فروشگاه‌های دیجیتالی معتبر پلتفرم PC خریداری کنید و بازی Devotion که به‌تازگی روی فروشگاه اختصاصی استودیو Red Candle Games تقدیم گیمرها شده است. زیرا استیم و فروشگاه GOG از شدت ترس از چین حاضر به عرضه‌ی بازی Devotion نبودند. زومجی در بررسی بازی ترسناک Devotion به قلم علی گودرزی به آن نمره‌ی معرکه‌ی ۹ از ۱۰ را داد.

حالا می‌دانیم که بازی جدید استودیو Red Candle Games ترسناک نخواهد بود و می‌خواهد گیمرها را با گیم‌پلی اکشن ۲ بعدی و خوش‌جلوه سرگرم کند. مخاطبان هم در واکنش به ویدیو بسیار کوتاه پخش‌شده از این بازی در حال ساخت، تنوع کاری استودیو و جلوه‌های بصری متفاوت بازی‌های آن را تحسین کردند.

بدون شک مواجهه با این حقیقت که یک استودیو بازی‌سازی مستقل و خوش‌ذوق زیر برخی فشارها نابود نشد و مشغول ساخت بازی بعدی خود شده است، خوشحال‌کننده به نظر می‌آید. حالا باید صبر کرد و دید تا چند ماه دیگر استودیو Red Candle Games اطلاعات بیشتری راجع به این بازی اکشن ۲بعدی و ظاهرا چشم‌نواز را تقدیم گیمرها کند.

هنوز پلتفرم‌های این مقصد بازی مستقل جدید استودیو Red Candle Games مشخص نشده‌اند. ولی باتوجه‌به سابقه‌ی این استودیو قرارگرفته در کشور تایوان باید انتظار داشته باشیم که اثر تازه هم فقط برای کامپیوترهای شخصی عرضه شود. هرچند شاید در صورت موفقیت مالی قابل‌توجه محصول، امکان رسیدن آن به کنسول‌ها هم باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده