// شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

رکورد جدید تعداد بازیکنان Sea of Thieves

استودیو ریر، سازنده بازی Sea of Thieves، با انتشار یک ویدیو، رکورد جدید تعداد بازیکنان بازی را جشن گرفته است.

Sea of Thieves جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که پس از عرضه و به مرور زمان، توانست خود را گسترش داده و محتویات بیشتر و ارزشمندتری را در اختیار کاربران قرار دهد. استودیو ریر (Rare Studios)، سازنده Sea of Thieves، با انتشار آپدیت‌های مختلف جهان بازی را بیش‌ازپیش گسترش داد و نتیجه‌ی آن چیزی جز افزایش مخاطبان بازی نبود.

استودیو ریر به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد نمایش محتویات آخرین آپدیت فصل اول بازی و همچنین جشن گرفتن تعداد کاربران جدید بازی هستیم. Sea of Thieves هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیون مخاطب دارد. بازی در سال ۲۰۱۸ روی ایکس باکس وان و کامپیوتر (فروشگاه ویندوز ۱۰) در دسترس قرار گرفت و با عرضه محتویات مختلف و عرضه بازی روی استیم و همچنین ایکس باکس سری ایکس | اس، مخاطبین بازی به رقم ذکر شده دست پیدا کرده است.

در جریان آخرین آپدیت فصل اول هم شاهد اضافه شدن رویداد Vault Raiders در تاریخ پنج فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۵ مارس) هستیم. همچنین کاربرانی که از امروز تا تاریخ پنج فروردین ماه وارد Sea of Thieves شوند، Prosperous Captain’s Sails را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که کاربران ایکس باکس گیم پس، ایموت Joy را دریافت می‌کنند. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به آیتم تزئینی Pirate Emporium داشته باشیم که در جریان آخرین آپدیت فصل اول به بازی اضافه می‌شود.

کاربرانی که هم‌اکنون خواهان خرید Sea of Thieves هستند، می‌توانند آن را با ۵۰ درصد تخفیف روی فروشگاه ویندوز ۱۰ خریداری کنند. این تخفیف تا فردا در دسترس است. همچنین تا دوم فروردین ماه هم بازیکنان می‌توانند از رویداد آخر هفته میلادی مخصوص کسب طلا دوبرابر در بازی لذت ببرند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده