نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵

رکورد تازه بازی Dead Cells در زمینه فروش

استودیوی موشن تویین و شرکت ایول امپایر از رکورد تازه‌ی بازی اکشن روگ‌لایک Dead Cells در زمینه‌ی فروش خبر دادند.

بازی Dead Cells تقریباً سه سال پیش در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، اما از آن زمان به‌نحوی توانسته بر سر زبان‌ها باقی بماند. این بازی به‌لطف انتشار به‌روزرسانی‌های مداومِ بزرگ و کوچک از سوی استودیوی موشن تویین و شرکت ایول امپایر نه‌تنها موفق به حفظ بازیکنان اولیه شده، بلکه از زمان انتشار رشد منظم و ثابتی در زمینه‌ی جذب مخاطب داشته است. البته این مورد فروش چشم‌گیر این اثر اکشن روگ‌لایک را نیز به‌دنبال داشت و اکنون به رکورد جدیدی دست یافته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی موشن تویین و شرکت ایول امپایر تأیید کردند که بازی Dead Cells از زمان عرضه تاکنون بالغ‌بر ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. گزارش‌های پیشین از فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای بازی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ حکایت داشت. بازی Dead Cells چنین فروش ناگهانی بی‌نظیری را مدیون انتشار نسخه‌ی موبایل آن در کشور چین است که درحال‌حاضر ۱ میلیون نسخه فروخته است. بسته‌ی الحاقی The Bad Seed نیز که سال گذشته شاهد انتشارش بودیم، در آینده‌ی نزدیک در دسترس کاربران iOS و اندروید بازی نیز قرار خواهد گرفت؛ بنابراین برای مدتی سر کاربران را حسابی گرم تجربه‌ی محتویات جدید خواهد کرد.

بازی Dead Cells درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، اندروید و iOS قابل تجربه است. این بازی اکشن پلتفرمر به‌واسطه‌ی گیم‌پلی شدیداً اعتیاد‌آور، طراحی‌های بصری فوق‌العاده چشم‌نواز و افکت‌های گرافیکی زیبا، موسیقی و صداگذاری‌های بی‌نقص، سیستم مبارزات غنی و عمیق، تنوع بسیار بالای سلاح و سایر تجهیزات، ارزش تکرار بسیار بالا و ارزش قائل‌شدن بازی به تلاش‌های چندین‌باره بازیکن در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۹.۵ را به‌دست آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده