// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

بلک پنتر و محتویات جدید در آپدیت های آینده Marvel's Avengers

استودیو کریستال داینامیکس برنامه‌ی آینده‌ی خود برای بازی Marvel's Avengers اعلام کرد که در آن محتویات جدید همچون بلک پنتر و آپدیت‌های بزرگ دیده می‌شود.

طرفداران دنیای مارول مدت زمان زیادی منتظر انتشار و تجربه بازی Marvel’s Avengers از استودیو استودیو کریستال داینامیکس بودند اما اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که این بازی نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق عمل کند. 

استودیو Crystal Dynamics به‌تازگی برنامه‌ی طولانی مدت سازندگان را برای بازی Marvel's Avengers با جزئیات بیان کرده است تا بازیکنان آگاهی و درک بیشتری از آینده‌ی این بازی داشته باشند. جزئیات این برنامه در جریان کنفرانس ناشر Square Enix اعلام شد و اضافه شدن شخصیت‌های جدید به بازی مانند Black Panther را تأیید کرد.

برنامه‌ی سازندگان برای بازی Marvel's Avengers شامل اضافه شدن طیف وسیعی از قابلیت‌های جدید گیم‌پلی‌، به‌روزرسانی لباس‌ها، رویدادهای درون بازی و محتویات جدید داستانی می‌شود. یکی از این محتویات جدید امروز با نام Operation: Hawkeye Future Imperfect به بازی اضافه خواهد شد. این بسته‌ی الحاقی Clint Barton را به‌عنوان بخشی از یک داستان جدید به بازی اضافه می‌کند. یک شخصیت منفی شرور جدید به نام Maestro نیز به بازی اضافه خواهد شد. علاوه‌بر این، قابلیت دوباره بازی کردن بخش داستانی بازی به بازی اضافه خواهد شد و اتاق HARM قابل تنظیم خواهد بود. برای کسانی که دارای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس هستند، آپدیت رایگان نسخه‌های نسل جدید این بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

برنامه‌ی ۲۰۲۱ بازی مارولز اونجرز

The Tachyon Anomaly

در بهار رویداد Tachyon Anomaly، که اولین رویداد بازی Marvel's Avengers خواهد بود، اتفاق می‌افتد. در طول این رویداد محدودیتی که باعث می‌شود بیش از یک نوع قهرمان در تیم نباشد، برداشته می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به‌عنوان مثال چهار هالک در تیم خود داشته باشید و با همدیگر مبارزه کنید. مأموریت‌هایی روزانه و هفتگی وجود خواهند داشت که به بازیکنانی که با چندین نسخه از یک قهرمان سازگار می‌شوند پاداش می‌دهد. یک مأموریت Tachyon به War Table اضافه خواهد شد درحالی‌که سایر مأموریت‌های Tachyon به‌طور مکرر در دسترس قرار می‌گیرند و برای قدرت ۱ تا ۱۰۰ مقیاس بندی شده‌اند. یک پلاک متحرک جدید به‌عنوان پاداش این مأموریت‌ها به بازی اضافه خواهد شد.

Black Widow

در ماه می، بازی Marvel's Avengers با تمرکز بر شخصیت Black Widow، اکران فیلم Marvel's Black Widow را جشن می‌گیرد. این کار به‌صورت در دسترس قرار گرفتن مأموریت برای هر قهرمان تحقق می‌یابد که پس از تکمیل یک پلاک متحرک Red Room به بازیکن تقدیم می‌شود. محتوای اصلی رویدادی خواهد بود که در آن یلنا بلوا اتاق HARM را هک می‌کند تا Red Room تبدیل به دامی شود که انتقام جویان را گیر می‌اندازد. در طول این رویداد قهرمانان نیز لباس جدید دریافت خواهند کرد.

The Cosmic Cube

در تابستان با انتشار The Cosmic Cube، یک مأموریت Villain Sector که شامل Scientist Supreme می‌شود، محتوای بازی را گسترش می‌دهد. این داستان از جایی که Future Imperfect داستان را تمام کرد شروع می‌شود و انتقام جویان را به Tundra Frozen، جایی که مکعب کیهانی در حال ساخته شدن است، می‌رساند. استودیو Crystal Dynamics نبرد با این ویلن را یک تجربه کاملاً جدید توصیف می‌کند که مطمئناً مورد استقبال بازیکنانی قرار خواهد گرفت.

Patrol Mode And Omega-Level Threat Missions

همچنین تابستان سال آینده، بازیکنان باید به منطقه‌ی Wasteland که ازطریق محتویات Hawkeye معرفی شد، بازگردند. در آن‌جا آن‌ها قادر خواهند بود نوع جدید مأموریت War Zone به نام Patrol Mode را بر عهده بگیرند. این بخش به‌عنوان یک نقشه بزرگ زمینی که بازیکنان می‌توانند از یک منطقه به منطقه دیگر حرکت کنند، توصیف شده است. دشمنان و فعالیت‌ها به‌طور مداوم روی نقشه ظاهر می‌شوند و هدف مشخصی وجود ندارد. در این راستا گزینه‌های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. Wasteland به سه منطقه اصلی تقسیم شده است: قبرستان Kree Sentry ، شهر ویران شده و سنگر SHIELD.

استودیو کریستال داینامیکس همچنین در حال کار روی دو مأموریت Omega است؛ هرچند هنوز تاریخ حدودی برای انتشار این محتوا اعلام نشده است. این استودیو در این‌باره بیان کرد که این موارد در اسرع وقت منتشر می‌شوند. این مأموریت‌ها به‌طور خاص روی بخش چند نفره متمرکز شده است و نیازمند هماهنگی هستند. یکی از این مأموریت‌ها با عنوان Resolution، مبارزه‌ای با Super Adaptoid خواهد بود و تجهیزات Super Adaptoid را به بازیکنان پاداش می‌دهد.

نام مأموریت دوم Cloning Labs است که یک مأموریت چهار نفره خواهد بود و طولانی ترین مأموریت بازی پس از عرضه محسوب می‌شود. اوج این مأموریت مبارزه‌ای علیه چهار کلون Abomination خواهد بود.

Black Panther

پس از موارد ذکر شده، بسته‌ی الحاقی War for Wakanda عرضه خواهد شد که کاراکتر Black Panther را به‌عنوان یک قهرمان قابل بازی، لباس‌های قهرمانی جدید، افزایش سطح قدرت، اضافه شدن شخصیت‌های شرور و جناح جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. طبیعتا داستان بازی گسترس پیدا خواهد کرد و زیست‌بوم Wakandan Jungle و یک پایگاه جدید به بازی اضافه خواهد شد.

در تیزر معرفی این بسته‌ی الحاقی، صدایی شنیده می‌شود که پاسخی به مونیکا راپاچینی (ویلن Scientist Supreme) می‌دهد. این شخص می‌گوید که او نیرو و فناوری‌ای را در اختیار دارد که امکان یک حمله‌ی تمام عیار برای به‌دست آوردن ویبرانیوم را امکان‌پذیر خواهد کرد.

محیطی که در ویدیو نمایش نشان داده می‌شود Wakanda است و مشخص می‌شود صدا متعلق به Ulysses Klaw، یکی دیگر از شخصیت‌های شرور مارول، است. Black Panther در پایان تریلر نشان داده شده است که با یک ژست قهرمانانه فرود می‌آید و سپس نگاهی به واکاندا می‌کند و می‌ایستد و می‌گوید: «انتقام جویان، با من». این بسته‌ی الحاقی تاریخ انتشار مشخصی ندارد و فقط بیان می‌شود که امسال منتشر خواهد شد.

کاراکتر بلگ پنتر در بازی مارولز اونجرز

به روز‌رسانی‌های آینده

موارد دیگر در برنامه‌ی سازندگان برای بازی Marvel's Avengers که در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارند، شامل بخش چند نفره Megahives، قابلیت post-level 50 progression و لباس‌هایی که از فیلم‌های MCU الهام گرفته شده است، می‌شود. از نظر پیشرفت‌های مداوم درون بازی، استودیو Crystal Dynamic در حال کار روی تنظیم تعادل درون بازی، Gear Progression، سیستم جمع آوری آیتم کمیک و سیستم حریف یابی است.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا و همچنین پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده