نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸

برگزاری Gamescom 2021 با شیوه ‌ای جدید

تاریخ شروع نمایشگاه Gamescom 2021 در حالی اعلام شده که امسال، این رویداد به‌شیوه‌ای جدید برگزار خواهد شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

یکی از نمایشگاه‌های مطرح مربوط به بازی‌های ویدیویی، نمایشگاه گیمزکام است که هر ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود. شیوع ویروس کرونا، این نمایشگاه را هم مثل خیلی از رویداد‌های جمعی دیگر تحت تاثیر قرار داد و حال طبق اعلام مسئولان برگزاری،‌ امسال هم شیوه‌ای جدید برای گیمزکام ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده و شاهد رویدادی خواهیم بود که بخشی از آن به‌صورت غیرحضوری و بخشی هم به‌شکل حضوری برگزار می‌شود.

به‌طور دقیق‌تر، اولا در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰، شاهد رویداد افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ خواهیم بود که توسط جف کیلی اجرا می‌شود و در آن مواردی مثل معرفی بازی‌های جدید رخ خواهند داد. از طرف دیگر، به‌گفته مسئولان برگزاری، یک سری مراسم‌های دیجیتالی برای افرادی که امکان شرکت حضوری در نمایشگاه را ندارند در نظر گرفته شده و علاوه بر آن، در کلن، محل همیشگی برگزاری نمایشگاه، امکان بازدید حضوری از گیمزکام ۲۰۲۱ هم فراهم شده است. 

البته که این شرکت حضوری در نمایشگاه، با محدودیت‌ها و تدابیر خاصی همراه خواهد بود که با همکاری مقامات محلی تنظیم شده‌اند. برای مثال، تغییراتی در محل حضور افراد در نمایشگاه اعمال شده تا جمعیت کم‌تری همزمان در آن حاضر باشند و بتوانند بازی‌ها را از نزدیک تجربه کنند. یک سیستم صف دیجیتالی هم در نظر گرفته شده تا زمان‌بندی حضور افراد مدیریت شود و در آنِ واحد، بیش از یک تعداد مشخص در محل تجمع نداشته باشند. 

قوانین دیگری مثل فاصله‌گذاری هم برای برگزاری امن‌تر این رویداد در نظر گرفته شده‌اند. البته مقامات برگزاری تاکید داشته‌اند که اگر شدت شیوع کرونا افزایش پیدا کند و به‌سطح بالاتری برسد، مراسم حضوری لغو می‌شود و گیمزکام مثل سال پیش، به‌شکل کاملا دیجیتالی برگزار خواهد شد. 


منبع Gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده