نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Valhalla

طبق اعلام یوبیسافت، به‌زودی شاهد انتشار بسته الحاقی Wrath of the Druids بازی Assassin's Creed Valhalla خواهیم بود. با جزییات این بسته همراه زومجی باشید.

طرفداران مجموعه اسسینز کرید، به‌زودی قادر به تجربه اولین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Valhalla خواهند بود. به‌گفته یوبیسافت، این بسته با نام Wrath of the Druids قرار است در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شود و بازیکنان را به ماجراجویی جدیدی در ایرلند می‌برد. 

به‌طور دقیق‌تر، بازیکنان در نقش Eivor در این بسته برای پیدا کردن اعضای یک فرقه خاص، به ایرلند خواهند رفت؛ جایی که در آن درگیر افسانه‌های محلی مربوط به این منطقه خواهند شد و باید در مناطقی جنگلی، آماده نبرد با تهدید‌های مختلفی شوند. همچنین به‌گفته سازندگان، در ایرلند شاهد مناطق و مناظر چشم‌نوازی خواهیم بود که بسیار تماشایی هستند. 

بسته الحاقی Wrath of the Druids، هم به‌صورت مجزا قابل‌خرید خواهد بود و هم اینکه می‌توان آن را به‌عنوان بخشی از سیزن پس ۴۰ دلاری بازی هم دریافت کرد؛ این سیزن پس جدا از بسته مذکور، شامل دومین بسته الحاقی بازی به اسم The Siege of Paris هم می‌شود که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. 

همچنین علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بسته Wrath of the Druids، یوبیسافت یک محتوای رایگان هم در قالب فستیوال Ostara برای بازی در دسترس قرار داده که بدون پرداخت مبلغی می‌توانید آن را تجربه کنید و در فعالیت‌هایی مثل تزئین بنای خودتان در بازی یا شکار تخم‌مرغ شرکت کنید!


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده