نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴

استقبال بیشتر گیمرها از Doom Eternal نسبت به Doom 2016

کارگردان بازی Doom Eternal از استودیوی اید سافتور در اظهارات اخیر خود درباره میزان استقبال بازیکنان از این بازی و نرخ تکمیل بالای آن صحبت کرده است.

انتشار بازی DOOM Eternal در سال گذشته با استقبال بسیار خود مخاطبان مواجه شد. این بازی که به‌عنوان دنباله‌ی ریبوت موفق و تحسین شده‌ی DOOM 2016 برای پلتفرم‌های پی سی، PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد، سعی داشت تا شکاف ایجاد شده بین نسخه‌های مختلف سری دوم را پر کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بازی هم مثل نسخه‌ی قبلی خود بسیار موفق ظاهر شده و حالا با انتشار دومین قسمت از بسته‌ی الحاقی بزرگ Ancient Gods، به کار خود خاتمه خواهد داد. البته برخی مخاطبان عقیده داشتند که تمرکز بیش از حد روی گیم‌پلی اکشن و عدم توجه کافی به روایت داستان بازی، یک نقطه ضعف برای DOOM Eternal به شمار می‌رود؛ هرچند به نظر می‌رسد که بازخورد عموم مخاطبان نسبت به این بازی کاملاً مثبت بوده است.

باس فایت بازی دوم اترنال

 هوگو مارتین، کارگردان بازی DOOM Eternal در مصاحبه اخیر خود با PC Gamer درباره جزئیات عملکرد این بازی و DLC جدید آن صحبت کرده است. اطلاعات زیادی در این گفت‌وگو ارائه شده که یکی از جالب‌ترین مواردِ آن، میزان سختی بازی و تلاش بازیکنان برای تکمیل این بازی دشوار و چالش برانگیز بود. مارتین در بخشی از اظهارات خود اعلام می‌کند که نرخ تکمیل این بازی توسط کاربران به مراتب بالاتر از DOOM 2016 بوده است. او بیش از این وارد جزئیات نمی‌شود اما ظاهراً تعداد افرادی که DOOM Eternal را تکمیل کردند، بسیار بیشتر از افرادی است که تا پایانِ نسخه‌ی قبلی آن را بازی کرده‌اند.

این موضوع نشان‌دهنده‌ی میزان رضایتمندی مخاطبان از ساختار کلی بازی است که تا لحظه‌ی آخر آن‌ها را جذب خود کرده است. بسته الحاقی The Ancient Gods – Part 2 از امروز برای پلتفرم‌های تحت پشتیبانی بازی به جز نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران سوییچ نیز این DLC را دریافت خواهند کرد یا خیر.

دانلود از آپارات

اید سافتور و بتسدا به مناسبت انتشار این بسته‌ی الحاقی، تریلر جدیدی را منتشر کردند که می‌توانید به آن نگاهی داشته باشید. درکنار هل‌بریکر، پارت دوم The Ancient Gods دشمنان جدیدی نظیر Fireborne Baron مجهز به لباس جنگی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین شاهد مراحل جدید با سکوبازی‌های مختلف و همچنین محیط‌های زیر آب هم هستیم. قطعا به‌واسطه‌‌ی نبرد بسیار بزرگ دوم گای و سنتینل‌ها با دارک لرد و ارتش شیاطین، شاهد نبردهای نفس‌گیری خواهیم بود که بخشی از آن در تریلر این بسته الحاقی نمایش داده شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده