// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱

تجربه رایگان Crusader Kings 3

کاربران علاقه‌مند به بازی Crusader Kings 3، می‌توانند برای مدت زمان محدودی آن را به رایگان تجربه کنند.

Crusader Kings III را می‌توان یکی از بازی‌های استراتژی بسیار خوب و درگیر کننده‌ای دانست که بازخوردهای فوق‌العاده‌ای را از سوی کاربران و منتقدین کسب کرد. تیم سازنده برای غنی‌تر شدن تجربه‌ی کاربر، در این نسخه از المان‌های نقش‌آفرینی مختلفی استفاده کرده است.

حال اگر تابه‌امروز هنوز فرصت تجربه‌ی Crusader Kings 3 را نداشته‌اید، باید بگویم که این بازی هم‌اکنون در استیم برای مدت زمان محدودی رایگان شده است. کاربران استیم تا تاریخ یک فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۱ مارس) می‌توانند بازی Crusader Kings 3 را به رایگان تجربه کنند. همچنین پس از تجربه‌ی خود اگر مایل به خرید بازی بودین، می‌توانید نسخه استاندارد را با ۲۰ درصد تخفیف و نسخه رویال ادیشن را با ۱۰ دصد تخفیف خریداری کنید. این نسخه شامل تمامی بسته الحاقی‌های بازی می‌شود.

البته اشاره کنم که Crusader Kings 3 از همان روز انتشار در اختیار کاربران ایکس باکس گیم پس قرار گرفت و اگر اشتراک گیم پس دارید، قادر به تجربه‌ی رایگان این بازی هستید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Crusader Kings 3 را تجربه کرده‌اید؟ Crusader Kings III توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Crusader Kings 3 تجربه شدیدا متفاوت و خاصی در بین بازی‌های استراتژی است که از یک طرف فرمول استفاده‌شده در نسخه‌های قبلی را به اوج رسانده و از طرف دیگر، تجربه‌ای ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید با استفاده از خلاقیت خودتان تجربه‌ای شدیدا منحصر‌به‌فرد و متفاوت داشته باشید. Crusader Kings 3 با بردن بازیکنان به دوره‌ای از تاریخ، این آزادی‌عمل را به او می‌دهد تا هرطور که دوست دارد بازی را تجربه و شخصیت خودش را خلق کند و در این راستا آنقدر جزییات ریز و درشتش درکنار هم خوب کار می‌کنند که بتوانید دقیقا همان‌چیزی را که در ذهن دارید پیاده و اجرا کنید. البته که یادگیری بازی مخصوصا برای آن‌هایی که نسخه‌های قبلی را تجربه نکرده‌اند کار ساده‌ای نخواهد بود، ولی با کمی صبر و حوصله، می‌توانید درنهایت مدت زمان طولانی با Crusader Kings 3 سرگرم شوید که بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های استراتژی سال‌های اخیر و حتی یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است.


منبع Gamignbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده