// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

مسدود شدن حساب کاربری متقلبان Call of Duty: Warzone کماکان ادامه دارد

استودیو ریون با همکاری اکتیویژن تعداد قابل توجهی از حساب کاربری متقلبان بازی Call of Duty: Warzone را مسدود کرده است.

از زمان عرضه Call of Duty: Warzone تابه‌امروز تعداد بسیار زیادی از کاربران، خواهان مسدود شدن حساب کاربری متقلبان در این بازی شده‌اند. تابه‌حال استودیو ریون سافتور (Raven Software) و اکتیویژن (Activision)، به‌ترتیب سازنده و ناشر کالاف دیوتی: وارزون، متقلبان زیادی را مسدود کرده‌اند.

این در حالی است که به‌تازگی اعلام شده ریون سافتور و اکتیویژن حساب کاربری بیش از ۳۰ هزار متقلب در COD: Warzone را مسدود کرده‌اند. ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که از ابتدای سال جاری میلادی تابه‌امروز، تقریبا حساب کاربری ۱۰۰ هزار کاربر متقلب مسدود شده است. بااین‌حال هنوز تعداد بسیار زیادی متقلب در این بازی بتل رویال وجود دارد و از آن‌جایی که روزانه میلیون‌ها کاربر مشغول تجربه‌ی بازی می‌شوند، رویارویی با تقلب کنندگان یکی از آزارترین موارد ممکن خواهد بود.

بخش از اعظمی از این متقلبان به پلتفرم کامپیوتر مربوط می‌شود؛ جایی‌که بازیکنان به نرم‌افزارهای هک و تقلب بسیاری دسترسی دارند و پیگیری آن‌ها برای ریون سافتور سخت‌تر از شرایط عادی است. وجود ویژگی کراس پلی و قرارگیری کاربران کامپیوتر درکنار کنسول، باعث شده تا قشر وسیع‌تری از بازیکنان با این دسته از متقلبان رو‌به‌رو شوند. البته بازیکنان کنسول می‌توانند از منوی بازی گزینه کراس‌پلی را خاموش کنند.

برخلاف بن‌های اعمال‌های شده و مسدودسازی حساب این دسته از بازیکنان، متقلبان همچنان به کاری که دوست دارند، مشغول می‌شوند. شاید حساب کاربری آن‌ها مسدود شود، اما یک حساب کاربری جدید ساخته و مجددا فعالیت خود را ادامه می‌دهند. این در حالی است که مدام جامعه کاربری کالاف دیوتی: وارزون سعی دارد نگاه تیم سازنده را به سمت متقلبان بکشاند تا شاید راه‌حل جدیدی برای مقالبه با آن‌ها به‌وجود آید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ تا چه اندازه وجود متقلبان در بازی Call of Duty: Warzone شما را آزار داده است؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده