// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳

نخستین تصاویر از نسخه ریمیک بازی Gothic

با فعال شدن صفحه‌ی نسخه ریمیک بازی Gothic در استیم بالاخره گیمرها می‌توانند نگاه بهتری به وضعیت گرافیک فنی و هنری این بازی ویدیویی بازسازی‌شده داشته باشند.

تی‌اچ‌کیو نوردیک بارها ثابت کرد که در بازسازی بازی‌های قدیمی، مایل به وفاداری حداکثری به اثر اصلی است

شرکت THQ Nordic پس از آن که با عرضه‌ی یک دمو از تمایل تعداد قابل توجهی از گیمرها نسبت به تجربه‌ی ریمیک بازی Gothic مطمئن شد، سراغ تأسیس و معرفی استودیو بازی‌سازی Alkimia Entertainment رفت؛ یک استودیو که قرار است ریمیک بازی Gothic نخستین بازی آن باشد. این وسط ما در عین آن که هیچ‌گونه اطلاعاتی راجع به زمان عرضه‌ی دقیق بازسازی مورد بحث نداریم، می‌دانیم که ریمیک بازی Gothic فقط روی کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس مایکروسافت و پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود. شرکت THQ Nordic هیچ تمایلی به عرضه‌ی بازی روی کنسول‌های نسل ۸ ندارد. حالا اولین تصاویر از نسخه‌ی فعلی و در حال ساخت ریمیک بازی Gothic به‌دست طرفدارها رسیدند. نسخه‌ی اصلی این بازی اکشن نقش‌آفرینی بیشتر از ۲۰ سال قبل عرضه شد و فقط روی کامپیوتر قابل اجرا بود.

تصاویر اولیه نشان می‌دهند که ریمیک بازی Gothic پیشرفت فنی بسیار واضحی نسبت به محصول عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ میلادی دارد. در Gothic بازیکن نقش قهرمان بدون اسمی را برعهده دارد که میان جنگ انسان‌ها و اورک‌ها قرار می‌گیرد. برخی از آن‌ها زندانی‌هایی هستند که به‌تازگی بالاخره توانستند از معادن بگریزند.

درخت و چمن های پرجزئیات در نسخه ریمیک بازی گاتیک

بازی Gothic در آن زمان با استقبال گیمرها و منتقدان روبه‌رو شد و قطعا یک ریمیک بسیار خوب از آن می‌تواند همزمان با زنده کردن خاطرات خوش طرفداران قدیمی، تعداد بی‌شماری از گیمرهای جدید را با اثر مورد بحث و قصه‌ی آن آشنا کند. این وسط حقیقت غیر قابل انکار‌ آن است که شرکت THQ Nordic و بازی‌های آن به ترتیب هر روز بزرگ‌تر و بیشتر می‌شوند.

در گذشته بارها دیده‌ایم که ریمیک‌های خلق‌شده توسط شرکت THQ Nordic حداکثر وفاداری ممکن به محصول اصلی را داشتند و فعلا خوش‌بختانه به نظر می‌رسد که ریمیک بازی Gothic هم قصد خیانت به اثر ۲۰ سال قبل را ندارد. حالا باید صبر کرد و دید که چه زمانی استودیو Alkimia Entertainment سراغ پخش اولین تریلر ریمیک بازی Gothic می‌رود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده