نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

سرمایه گذاری بازیکن مطرح NBA برای مسابقات Call of Duty و چند بازی دیگر

کوین دورانت، بازیکن شناخته شده بسکتبال حرفه‌ای NBA از همکاری مالی خود با Andbox، سازمان برگزار کنندگان مسابقات esports خبر داد.

کوین دورانت (Kevin Durant) بسکتبالیست ۳۲ ساله باشگاه بروکلین نتز در لیگ بسکتبال NBA سرمایه قابل توجهی را به مسابقات ورزش‌های الکترونیک (eSports) اختصاص داده است. مبلغ سرمایه‌گذاری دورانت که شامل شریک تجاری او، ریچ کلیمن و شرکت مشترک آن‌ها، Thirty Five Ventures نیز می‌شود، دقیقاً مشخص نشده است. هرچند براساس گفته‌های فرزام کامل، مدیرعامل و مؤسس شرکت Andbox، «دورانت نقش برجسته‌ای در بازی خواهد داشت.»

کوین دورانت با سرمایه‌گذاری خود به شناخته شدن برند Andbox در تورنمنت‌های آنلاین و رویدادهای زنده با حضور گیمرها کمک کرده و به تولید لباس‌های ویژه و مرچندایز خواهد پرداخت. ضمن اینکه طرفداران از این پس دورانت را با محصولات Andbox خواهند دید که به‌صورت مشترک توسط شرکت‌های Andbox و Thirty Five Ventures توزیع خواهد شد. این دو شرکت برنامه دارند تا جلسات و نشست‌های مشترک و منظمی را برگزار کرده و در زمینه‌های بازاریابی، جامعه، پوشاک و همکاری با گیمرهای برتر به بحث و گفت‌وگو بپردازند. هنوز مشخص نشده که در این زمینه با کدامیک از چهره‌های شاخص جامعه گیم استریمینگ همکاری خواهد شد.

کوین دورانت با لباس باشگاه بروکلین نیتز

براساس گزارش نشریه Forbes، کوین دورانت از بازیکنان قدیمی بازی‌های کال آف دیوتی و NBA 2K است که گفته‌ی او برای حضور در میان جامعه کاربران این بازی‌ها بسیار هیجان زده است. وی در بخشی از گفتگوی خود در اینباره می‌گوید:

«شور و اشتیاق طرفداران ورزش در New York واقعاً من را تحت تأثیر قرار می‌دهد. Andbox نیز همان انرژی و اشتیاق را ازطریق ورزش‌های الکترونیک به مخاطبان منتقل کرده و من خیلی خوشحالم که می‌توانم بخشی از این مجموعه باشم.»

اپراتور مسابقات eSports

لازم به ذکر است که دورانت تنها سرمایه گذار رده بالای Andbox محسوب نمی‌شود. نیل بلومنتال، مدیرکل فروشگاه آنلاین واربی پارکر از دیگر چهره‌های شاخصی است که درکنار دیوید لِوی، مدیرعامل سابق باشگاه بروکلین نتز در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند. ضمن اینکه مایکل بی جوردن که درحال آماده شدن برای اولین تجربه کارگردانی خود در فیلم Creed 3 است در این امر با دورانت همکاری خواهد داشت.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده