// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۲

کشور پرتغال و زامبی ها در بسته الحاقی جدید Civilization VI

به‌تازگی استودیو فرکسیس گیمز ویدیو جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد معرفی بسته الحاقی جدید Civilization VI هستیم. 

بدون شک Civilization VI را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های استراتژی چند سال اخیر دانست که استودیو فرکسیس گیمز (Firaxis Games)، سازنده Civilization VI، با انتشار بسته الحاقی و آپدیت‌های مختلف سعی دارد همچنان تجربه‌ی کاربران را بیش‌ازپیش کامل کند.

ازاین‌رو تیم سازنده به‌تازگی و در جریان یک ویدیو، ششمین و آخرین بسته الحاقی Civilization VI را معرفی کرد. با عرضه بسته الحاقی New Frontier در پنج فروردین ۱۴۰۰ (۲۵ مارس) بازیکنان به کشور پرتغال دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین یک نقشه جدید به نام Wetlands هم به بازی اضافه خواهد شد؛ یک محیط مرداب شکل که چالش‌های خاص خود را به‌نمایش می‌گذارد. 

از دیگر محتویات بازی هم بد نیست به یک حالت زامبی جدید برای بازی Sid Meier’s Civilization VI اشاره کنیم که تجربه‌ی جدید و متنوعی را ارائه می‌دهد. بسته الحاقی New Frontier بازی Civilization VI در تاریخ ذکر شده و به‌صورت همزمان در اختیار کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های تیم سازنده در مورد ویژگی‌های این بسته الحاقی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده