نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹

عرضه جوی کان‌‌ های نینتندو سوییچ با طرح بازی Fortnite

ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر شعبه امریکا نینتندو با انتشار تصاویری از تولید و عرضه جوی ‌کان‌هایی با طرح بازی Fortnite خبر داد.

اواسط سال ۲۰۱۷ بود که صنعت بازی‌های ویدیویی با ظهور یک پدیده مواجه شد. در حالیکه تا آن زمان تا این حد سبک بتل رویال همه‌گیر نشده بود اما شرکت اپیک گیمز با توسعه بازی Fortnite نه‌‌تنها کمک شایانی به بتل رویال بلکه حتی به محبوبیت بیشتر صنعت بازی‌‌هایی ویدیویی نیز کرد.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید پشتیبانی منظم تیم سازنده و توجه افراد مشهور به این بازی، فورتنایت را به سرعت به سرخط اخبار تبدیل کرد. بازی بتل رویال Fortnite در حال حاضر برای تمام پلتفرم‌های موجود ازجمله تلفن‌های هوشمند نیز دردسترس عموم قرار دارد.

پس از اینکه این روزها به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم ردپایی از فورتنایت را در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد هستیم، حال در جدیدترین اخبار بازی با اقدام جدید نینتندو این ردپا از این پس حتی واضح‌تر نیز خواهد شد؛ چراکه ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر شعبه امریکا نینتندو با انتشار تصاویری از عرضه جوی‌کان‌های مخصوص با طرح بازی Fortnite خبر داد. 

همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، این باندل که تحت عنوان Fleet Force روانه بازار خواهد شد شامل یک جوی کان با رنگ زرد و یک جوی کان آبی رنگ است. نکته جالب توجه این است که با خرید این باندل پانصد V-Buck و یک جفت آیتم تزیینی به شما هدیه داده خواهد شد. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، باندل Fleet Force قرار است از تاریخ چهارده خرداد (چهارم ژوئن) روانه بازار شود. اگر شما هم از طرفداران بازی فورتنایت هستید، لطفا نظرات خو در خصوص طرح این جوی‌ کان‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده