// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵

تریلر جدید فصل چهارم Fall Guys کراس اور با بازی Among Us را تایید می کند

به‌تازگی تریلر رسمی فصل چهارم بازی Fall Guys منتشر شده که در آن به کراس‌اور بین این بازی و بازی محبوب Among Us اشاره می‌کند. همچنین سازندگان در این خصوص اطلاعاتی ارائه داده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Mediatonic، سازنده‌ی بازی Fall Guys اعلام کرده که این بازی میزبان کراس‌اوری با بازی Among Us خواهد بود. آن‌ها عنوان کرده‌اند که اسکین‌های امانگ آس بازی فال گایز «خصوصیت منحصر‌به‌فردی» خواهند داشت. مدیاتونیک همچنین می‌گوید اشاره به کراس‌اور امانگ آس در انتهای تریلر رسمی فصل چهارم بازی درواقع می‌تواند هشداری به بازیکنان باشد.

همان‌طور که در بالا گفته شد، در انتهای تریلر جدید فصل چهارم Fall Guys یکی از شخصیت‌های بامزه‌ی این بازی را می‌بینیم که لباسی مشابه با لباس فضایی قرمزرنگ بازی Among Us به تن کرده و کلاهی به شکل نیمرو نیز بر سر دارد. پس از اینکه این کاراکتر به داخل حوضچه‌ی مواد مذاب می‌افتد، اخطاری روی صفحه با این مضمون ظاهر می‌شود: «یک Imposter باقی مانده است.» شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان می‌گویند که این لباس قرمز از همان روز اول انتشار فصل چهارم Fall Guys در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و به‌جای اینکه با Crownها باز شود، پس از رسیدن بازیکنان به رنک مشخصی در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت؛ به‌طوری که نیمه‌ی پایینی لباس در رنک ۲۱ و نیمه‌ی بالایی آن در رنک ۲۶ آنلاک خواهد شد.

مدیاتونیک همچنین اضافه می‌کند که این لباس تنها مورد از کراس‌اور با بازی Among Us نخواهد بود و آن‌ها رازها و موارد عجیبی‌و‌غریبی را برای بازیکنان تدارک دیده‌اند که آن‌ها در بازی کشف کنند. باتوجه‌به حرف‌های مدیاتونیک و هشدار نقش‌بسته درانتهای تریلر بالا، به‌نظر می‌رسد که صرفا یک اسکین ساده به فصل چهارم Fall Guys اضافه نخواهد شد و احتمالا باید انتظار داشته باشیم که ویژگی‌هایی با تم امانگ آس همراه‌با اسکین‌ها به بازی اضافه شوند.

برای مثال، شاید به بازیکن مأموریت داده شود که دیگر بازیکنان را به روشی خاص از بازی حذف کند. البته این را هم با درنظر گرفت که تمامی اسکین‌هایی که تا به حال به Fall Guys اضافه شده‌اند، فقط جنبه‌ی تزئینی داشته‌اند. حال باید منتظر ماند و دید که دو استودیوی مدیاتونیک و Innersloth چه چیزی برای بازیکنان تدارک دیده‌اند.

فصل چهارم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص این کراس‌اور چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده