نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲

Metro 2033 را رایگان دریافت کنید

Metro 2033، شوتر اول شخص، ترسناک و سبک بقای استودیوی 4A Games برای مدت محدودی روی استیم رایگان شده است. پیشنهاد تخفیف ویژه‌ی بازی‌های مترو به مناسبت دهمین سالگرد انتشار این مجموعه.

نسخه‌ی رایگانی که از بازی Metro 2033 در اختیار کاربران استیم قرار گرفته، درواقع نسخه اورجینال بازی در سال ۲۰۱۰ است که بعد از ساخت ریمیک این بازی تحت عنوان Metro 2033 Redux، از این فروشگاه آنلاین حذف شده بود. در نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی، علاوه‌بر ارتقاء سطح کیفیت گرافیکی، هوش مصنوعی دشمنان بهبود یافته و کنترل سلاح‌ها و گیم‌پلی بازی نیز بهتر شده است. ضمن اینکه یک سری ویژگی‌های بازی Metro Last Light، دنباله‌ی Metro 2033 نیز به این بازی راه پیدا کرده است.

حالا Metro 2033 دوباره به فهرست فروش استیم برگشته و اینبار می‌توان تا روز دوشنبه ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) این بازی را به‌صورت رایگان دریافت کرد. هم این نسخه و هم نسخه بازسازی شده‌ی آن پیش از این نیز به‌صورت رایگان پیشنهاد شده بود.

گیم پلی بازی Metro 2033

این پیشنهاد، به مناسبت دهمین سالگرد انتشار مجموعه بازی‌های Metro ارائه شده و علاوه‌بر این شامل یک سری تخفیف‌های ویژه برای سایر قسمت‌های این مجموعه نیز می‌شود. در حال حاضر می‌توان Metro 2033 Redux و Metro Last Light Redux را با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری کرد. این در حالی است که Metro Exodus، نسخه Gold Edition این بازی و تمامی محتوای قابل دانلود آن نیز تخفیف‌های قابل توجهی را دریافت کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند باندل کامل مجموعه‌ی Metro شامل هر سه بازی این مجموعه به همراه تمامی محتوای الحاقی آن‌ها را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. این فروش ویژه تا ۱۵ مارس ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. Metro Exodus به‌عنوان جدید‌ترین نسخه از سری مترو در نقد و بررسی زومجی امتیاز خوب ۷.۵ را دریافت کرده است. گرافیک هنری بی‌نهایت چشم‌نواز، شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌های منفی، سیستم شخصی‌سازی و ساخت و ساز غنی، گان پلی جذاب و پایان‌بندی مناسب از جمله ویژگی‌های مثبتی است که برای این بازی شمرده شده است.

استودیوی 4A Games توسعه‌دهنده بازی‌های مترو، سال گذشته اعلام کرد که کار تولید نسخه جدید این بازی نیز آغاز شده که قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین پی سی منتشر شود. ضمن اینکه اخیراً نسخه Enhanced Edition بازی مترو اگزودس نیز به‌عنوان یک نسخه ارتقا یافته برای این بازی معرفی شده که شامل ویژگی‌هایی جدیدی مانند ری تریسینگ، بهبود رزولوشن، جزئیات بصری و عملکرد بازی می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده