// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

امکان تجربه رایگان بازی Tell Me Why

کاربران هم‌اکنون می‌توانند اولین قسمت از بازی اپیزودیک Tell Me Why را به رایگان تجربه کنند.

بازی Tell Me Why در زمان معرفی توانست نگاه کاربران را به خود جلب کند. یک بازی اپیزودیک دیگر از سوی استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) که در گذشته سری Life is Strange را توسعه داده بود. 

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هنوز موفق به تجربه Tell Me Why نشده است، حال بهترین زمان برای تجربه‌ی بازی است. به‌تازگی مشخص شده که اولین اپیزود از بازی Tell Me Why به رایگان در اختیار کاربران پی سی و ایکس باکس قرار گرفته است. کاربران پی سی می‌توانند هم ازطریق استیم و هم فروشگاه مایکروسافت، قسمت اول را به رایگان تجربه کنند. همچنین اگر علاقه‌مند به تهیه باندل بازی بودید، می‌توانید آن را با قیمت ۱۰ دلار خریداری و اپیزود دوم و سوم را هم تجربه کنید.

البته کاربران ایکس باکس گیم پس می‌توانند هر سه اپیزود Tell Me Why را به رایگان تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Tell Me Why را تجربه کرده‌اید؟ بازی Tell Me Why توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

استودیو دونت‌ناد با Tell Me Why ثابت می‌کند که چه مهارت بالایی در آفرینش آثار ماجرایی/درام دارد. تل می وای یک بازی ۳ اپیزودی ۳۰ دلاری است که گیمرها را در دل یک درامِ جنایی قرار می‌دهد. ماجرای بازی با شروع خوب و صدالبته کندی که دارد، آغاز می‌شود و در ادامه با پرداخت بسیار خوب و پایان‌بندی عالی خود، همراه‌با گره‌گشایی‌ها و پیچش‌های خاصی که دارد، بازیکن را سوار یک یک چرخ‌وفلک احساسی می‌کند! پرداخت عالی کاراکترها به‌خصوص آلیسون و تایلر، کنار اتمسفرسازی عالی و معماهای باکیفیتی که در مسیر گیمر قرار می‌گیرند، مکمل داستان عالی و تامل‌برانگیز این اثر هستند. اثری که حتی یک سری ایراد تکنیکی موجود در آن هم نمی‌توانند جلوی درخشش آن را بگیرند. یک بازی بسیار باکیفیت که دوست‌داران ساخته‌های ادونچر، به‌خصوص علاقه‌مندان اثر قبلی و موفق تیم دونت‌ناد یعنی بازی Life is Strange، تجربه‌اش را نباید از دست بدهند!


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده