// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۶

معرفی نسخه جدید Life is Strange در روزهای آینده

توییت اخیر حساب کاربری اسکوئر انیکس خبر از یک نسخه جدید از مجموعه Life is Strange می‌دهد.

بازی Life is Strange 2 روایت‌گر داستان شان و دنیل دیاز بود که پس از مشکلی برای آن‌ها پیش آمد، از دست پلیس فرار کردند و راهی یک ماجراجویی بزرگ و پرخطر شدند. این درحالی است که به‌‌زودی اخبار بیشتری را حول این مجموعه خواهیم شنید.

اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر مجموعه لایف ایز استرنج، به‌تازگی توییتی را منتشر کرده که در جریان آن مشخص شده که اسکوئر انیکس در تاریخ ۲۸ اسفند ماه (۱۸ مارس) رویداد مخصوصی را برگزار می‌کند. در جریان این رویداد، شاهد معرفی نسخه جدید Life is Strange خواهیم بود. 

همچنین جدا از معرفی نسخه جدید این سری، شاهد انتشار جزئیات جدیدی حول بازی‌های Outriders، Balan Wonderworld، Marvel's Avengers و بازی موبایل Just Cause خواهیم بود. بااین‌حال کاربران می‌توانند منتظر انتشار اخباری به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه Tomb Raider، بازی موبایل جدید استودیو مونترال اسکوئر انیکس و بازی جدید استودیو Taito باشند. 

در انتها مشخص شده که رویداد ذکر شده دارای تریلر گیم‌پلی از بازی‌های ذکر شده است. به‌طور دقیق‌تر، رویداد اسکوئر انیکس در ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌شود و ۴۰ دقیقه هم زمان خواهد داشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده