// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۴

تریلر جدید Rogue Company ما را با شخصیت جدید این بازی آشنا می ‌کند

سازندگان Rogue Company به‌تازگی با انتشار تریلری از جدیدترین کاراکتر این بازی به نام Seeker که در تیراندازی با کمان مهارت بالایی دارد، رونمایی کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Hi-Rez Studios، ناشر بازی شوتر سوم‌شخص Rogue Company با انتشار تریلری از جدیدترین کاراکتر آن رونمایی کرده است. این شخصیت که Seeker نام دارد، از دیروز به بازی اضافه شده و در حال حاضر به‌صورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار دارد. در تریلر معرفی این شخصیت شاهد نمایش توانایی‌های او و به‌طور خاص استعداد او در تیراندازی با کمان هستیم. سیکر می‌تواند دو نوع تیر پرتاب کند که یکی از آن‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی دشمنان محیطی کاربرد دارد و دیگری حالتی نارنجک‌مانند دارد.

سازندگان درباره‌ی پیش‌زمینه‌ی داستانی و سبک مبارزه‌ی Seeker توضیح می‌دهند: «سیکر در ۲۱ سالگی به سر می‌برد و در این سن کم در المپیک و در رشته‌ی تیراندازی با کمان مدال آورده است. این شخصیت جوان و نابغه مورد توجه عموم قرار گرفته و همین موضوع باعث شد که Rogue Comapny توجه‌اش به او جلب شود. ویژگی برتر سیکر در میدان مبارزه جمع‌آوری اطلاعات برای تیمش است. او با پرتاب تیر منحصر‌به‌فردش محیط را اسکن کرده و مکان دشمنان را برملا می‌کند. او همچنین می‌تواند سنسورهایی به مکان‌هایی حساس در محیط بچسباند و با استفاده از نارنجک‌هایی جهنده دشمنان را از بین ببرد.» شما می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر Seeker را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده