// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

Final Fantasy 16 پس از PS5 احتمالا برای پلتفرم دیگری نیز عرضه شود

به تازگی مشخص شده که احتمال دارد بازی Final Fantasy 16 یک انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 باشد.

در زمان رونمایی از بازی Final Fantasy 16 بود که نوشته شد ویدیو معرفی روی کامپیوتر ضبط شده است. در آن زمان تعدادی از کاربران بر این عقیده بودند که فاینال فانتزی 16 برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود، اما در سایت اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy XVI نوشته شده بود که «این یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 است.»

این درحالی است که به‌تازگی سایت گیمزرادار متوجه یک ویدیو یوتیوب از حساب کاربری برزیل پلی استیشن شده است. در این ویدیو بازی‌های Deathloop، Ghostwire: Tokyo و همچنین Final Fantasy 16 نشان داده می‌شود. برای هرکدام از این بازی‌ها، یک متن کوتاه نوشته شده و برای فاینال فانتزی 16 هم نوشته شده که برای زمان محدودی روی پلی استیشن 5 در دسترس است. 

این گفته بدین معنا است که کاربران سایر پلتفرم‌ها از جمله کامپیوتر، در زمان عرضه قادر به تجربه‌ی Final Fantasy 16 نخواهند بود، زیرا این بازی تنها روی پلتفرم ذکر شده در دسترس است. بااین‌حال واژه «محدود» خبر از این می‌دهد که احتمالا پس از گذشت زمان مشخصی، برای مثال یک سال، شاهد عرضه Final Fantasy 16 روی کامپیوتر یا سایر پلتفرم‌های احتمالی خواهیم بود.

بااین‌تفاسیر هنوز خبر رسمی حول این موضوع وجود ندارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده اسکوئر انیکس چه تدابیری برای عرضه این بازی روی سایر پلتفرم‌ها دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده