// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱

راه اندازی سیستم ضد تقلب دنوو برای پلی استیشن 5

شرکت Irdeto اعلام کرده که با توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی همکاری خواهد کرد تا دنوو را روی بازی‌های پلی استیشن 5 هم پیاده کنند.

کاربران بازی‌های ویدیویی، سالیان سال است که قفل امنیتی دنوو را می‌شناسند. موردی که امتیاز آن در اختیار شرکت Irdeto بوده و توسط Denuvo Software Solution ساخته شده تا امنیت نسخه کامپیوتر و سایر پلتفرم‌های بازی‌های ویدیویی را تأمین کند. همچنین تابه‌امروز از دنوو روی بیش از دو میلیارد بازی ویدیویی پلتفرم‌های استفاده شده و دراین‌میان بیش از ۱۰۰۰ بازی امنیت کامل خود را حفظ کرده‌اند.

این در حالی است که شرکت Irdeto به‌تازگی اعلام کرده که با توسعه‌دهندگان و بازی‌سازان همکاری خواهد کرد تا از تکنولوژی دنوو روی نسخه پلی استیشن 5 بازی‌های ویدیویی استفاده شود. با اضافه شدن دنوو به پلتفرم پلی استیشن 5، دنوو همچنان به نوآوری در ارائه امنیت بازی‌های ویدیویی متعهد خواهد ماند. همچنین این اتفاق از هدف دنوو در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران هم پشتیبانی می‌کند؛ جایی‌که ۷۰ درصد از درآمد آن‌ها (سرمایه‌گذاران) در دوهفته ابتدایی عرضه بازی کسب می‌شود.

تمام توسعه‌دهندگان و ناشرانی که می‌خواهند بازیکنان بازی‌های آن‌ها روی PS5 از هکرها و متقلبان در امان باشند، می‌توانند از دنوو و سیستم ضد تقلب آن روی بازی‌های خود استفاده کنند. در جریان یک نظرسنجی جهانی مرتبط با بازی‌های ویدیویی، ۷۷ درصد گیمرها به‌خاطر وجود متقلبان از بازی‌ مورد نظر خود دفع شده‌اند و دیگر میلی به تجربه‌ی آن نداشته‌اند. سیستم ضد تقلب دنوو و تکنولوژی پیشرفته آن هم از بخش آنلاین بازی‌های ویدیوی پشتیبانی می‌کند و همچنین پیشرفت بازیکنان در بخش آفلاین بازی‌های ویدیویی در امان خواهد ماند.

درگذشته اخبار و شایعاتی منتشر شده بود از اینکه دنوو روی عملکرد بازی‌های ویدیویی تأثیرگذار است، اما اعلام شده که تکنولوژی دنوو هیچ تاثیر منفی روی عملکرد بازی‌ها نخواهد داشت و خللی را در کار توسعه‌دهندگان ایجاد نمی‌کند. راینهارد بلاکوویچ، مدیرعامل Irdeto در این‌باره می‌گوید «تقلب کردن بازی‌های ویدیویی را برای کاربران صادق و درست‌کار خراب می‌کند. این مورد باعث می‌شود تا شاهد ارتباط کمتر بازیکنان با بازی و از بین رفتن ترافیک و درآمد ناشران باشیم. ما افتخار می‌کنیم که با توسعه‌دهندگان ماهر سراسر جهان همکاری خواهیم کرد تا تجربه‌ی غنی‌ای را برای کاربران پلی استیشن 5 به ارمغان بیاورند.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Irdeto
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده