// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

آگهی استخدام ناتی داگ برای کار روی یک حالت چند نفره

ناتی داگ برای یک کار روی یک حالت چندنفره‌ی آنلاین نامعلوم در حال جذب نیرو است.

بازی تحسین‌شده‌ی The Last of Us Part 2 که در اواخر خرداد امسال عرضه شد، سال‌ها در دست توسعه بود. بااین‌حال، نسخه‌ی دوم برخلاف نسخه‌ی اول از همان ابتدا دارای حالت چندنفره نبود و ناتی داگ برای اینکه از کیفیت بخش داستانی بازی کاسته نشود، ترجیح داد که بخش مولتی‌پلیر لست آو آس 2 را چندوقت پس از انتشار به بازی اضافه کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ناتی داگ در حال استخدام فردی است که باید در توسعه‌ی یک بازی چندنفره به این استودیو کمک کند.

براساس گزارش گیم‌اسپات، ناتی داگ در حال جذب نیرو در سمت طراح سیستم اقتصادی درون بازی برای یک پروژه‌ی مولتی‌پلیر نامشخص است. در بخشی از جزئیات آگهی استخدام آمده که ناتی داگ به‌دنبال فردی می‌گردد که «اطمینان حاصل کند که بازی مذکور سال‌هایی طولانی توسط گیمرها تجربه می‌شود و بتواند پاداش‌ها و جوایزی درون بازی خلق کند که بازیکنان برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند.» باتوجه‌به اینکه در این آگهی استخدام به‌صراحت از The Last of Us Part 2 نامی برده نشده، نمی‌توان مطمئن بود که این بازی چندنفره درواقع همان بخش Factions بازی است یا قرار است یک اثر آنلاین دیگر و مثلا یک بازی سرویس‌محور باشد.

نیل دراکمن، یکی از روسای ناتی داگ و کارگردان مجموعه‌ی لست آو آس اخیرا طرفداران را برای شنیدن اخباری از پروژه‌های بعدی این استودیو به صبر دعوت کرده بود و به همین خاطر این بازی آنلاین هرچه باشد، احتمالا در آینده‌ی نزدیک از آن رونمایی نخواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا این پروژه قرار است همان بخش فکشن‌های لست آو آس 2 باشد که به‌صورت بسته‌ای الحاقی به بازی اضافه خواهد شد یا یک بازی مولتی‌پلیر به‌کلی جدا از بازی اصلی است. حتی می‌تواند یک پروژه‌ی کاملا جدید باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده