// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸

رونمایی از نخستین مرحله داستانی و تک ‌نفره بازی فورتنایت

اپیک گیمز تایید کرد که به‌زودی با ارائه‌ی یک رویداد تک‌نفره و داستانی به مخاطبان، پرونده‌ی این فصل بازی فورتنایت را می‌بندد.

در تاریخ ۱۶ مارچ (۲۶ اسفند) گیمرها پیش از آن که قدم به فصل ۶ چپتر ۲ بازی Fortnite بگذارند، یک رویداد تک‌نفره و داستان‌محور با نام Zero Crisis Finale را تجربه خواهند کرد؛ رویدادی که داستان مامور جونز و کل فصل ۵ چپتر ۲ را به پایان می‌رساند. اپیک گیمز می‌گوید که آن‌چه که گیمرها در پایان این رویداد تک‌نفره می‌بینند، به‌شدت روی جهان بازی بتل رویال مورد بحث تاثیر می‌گذارد. به‌گونه‌ای که تنظیمات داستانی دنیا بازی بتل رویال فورتنایت در تاریخ ۲۶ اسفند باید تن به تغییرات قابل توجهی بدهد.

رویداد Zero Crisis Finale که قرار است شامل یک کات‌سین داستانی مفصل باشد، عملا نخستین مرحله‌ی تک‌نفره‌ی ارائه‌شده در این بازی بتل رویال محبوب به حساب می‌آید. به همین خاطر معرفی آن توسط اپیک باعث تعجب برخی از گیمرها شد. همچنین فراموش نکنید که اکنون می‌دانیم که تنها یک هفته تا پایان فصل ۵ چپتر ۲ زمان باقی است. در نتیجه باید پیش از پاک شدن طلاهای خود اکنون مشغول خرج آن‌ها شوید. درنهایت اگر علاقه‌مند به تکمیل زره بسکار مندو هستید، مدت‌زمان کمی برای تکمیل کوئست‌های Beskar فرصت دارید.

از‌ آن سو افراد مایل به باز کردن قابلیت The Child Back Bling بیبی یودا هستند، باید پیش از آغاز فصل ۶ چپتر ۲ سطح خود در بتل پس جاری را به ۱۰۰ برسانند. اپیک گیمز در فصل ۵ چپتر ۲ بازی فورتنایت شخصیت‌های معروف پرتعدادی را وارد بازی کرد و حالا باید دید که برای فصل ۶ چپتر ۲ چه برنامه‌هایی دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده