نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

تعطیلی استودیو سازنده Disintegration

استودیوی V1 Interactive در اکانت توییتر خود اعلام کرد که قرار است این استودیو تعطیل شود.

گرچه صنعت بازی‌سازی این روزها حال‌ و روز خوبی دارد و مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کرده است ولی متاسفانه استودیو‌های کوچکتر با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و برای کسب موفقیت در بازار رقابتی با چالش‌های متعددی روبه‌رو هستند. یکی از این استودیو‌ها تیم V1 Interactive است که اخیرا اعلامیه‌ای را منتشر کرده است.

اکانت رسمی توییتر V1 Interactive اعلام کرده که قرار است این استودیو تعطیل شود. در این توییت از همه‌ی طرفداران و افراد بااستعداد تیم تقدیر و تشکر شده است. هرچند استودیوی V1 Interactive جزئیات بیشتری را دراینباره به‌اشتراک نگذاشته است، ولی به‌نظر می‌رسد دلیل این موضوع شکست تجاری تنها بازی این استودیو یعنی Disintegration باشد.

مقاله‌های مرتبط:

استودیوی V1 Interactive حدود ۵ سال پیش تاسیس شد و بازی Disintegration را در سبک استراتژی همزمان هیبریدی در سال ۲۰۲۰ با کمک ناشر بازی عرضه کرد. ناشر این بازی شرکت آمریکایی Private Division است. این بازی تا حدودی پتانسیل داشت ولی نتوانست به‌اندازه کافی مخاطبان را به‌خود جذب کند. همچنین بخش چندنفره‌ی بازی در عرض کمتر از یک سال از انتشار بازی غیر فعال شد. در حال‌حاضر قسمت تک‌نفره‌ی Disintegration همچنان به‌فروش می‌رسد ولی آینده‌ی این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی تعطیل شدن استودیوی V1 Interactive چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده