نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

دماسنج: از فیلم‌ها و سریال‌های جدید هری پاتر تا محرومیت دائمی یکی از بازیکنان فیفا

هفته گذشته اتفاقا جذاب و بسیار زیادی در صنعت سرگرمی رخ داد. از احتمال ساخته شدن فیلم‌ها و سریال‌هایی براساس مجموعه هری پاتر تا محرومیت دائم‌العمر یکی از بازیکنان فیفا. با دماسنج این هفته همراه باشید.

در قسمت چهاردهم دماسنج که به‌عنوان آخرین دماسنج سال ۱۳۹۹ منتشر می‌شود، سری زده‌ایم به مهم‌ترین اتفاقاتی که هفته گذشته در دنیای سرگرمی رخ داد. یکی از اخبار جالب هفته پیش،‌ در رابطه با بلیزارد بود. این شرکت اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی دیابلو ۲، از فایل‌های ذخیره و مادهای نسخه اصلی بازی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، مثل اینکه کلون‌های بازی P.T تمامی ندارند. هفته پیش، تریلری از بازی Evil Inside منتشر شد که به‌شدت بازی لغو شده پی‌تی را تداعی می‌کرد. در دماسنج این هفته، در رابطه با این دو خبر صحبت کرده‌ایم.

شیوع ویروس کرونا،‌ باعث شده که جدول اکران بسیاری از فیلم‌های در صف اکران دستخوش تغییراتی شود. دیگر عادت کرده‌ایم که هر هفته خبری بشنویم از تأخیر یا تعجیل در اکران فیلم‌ها. هفته پیش نیز تاریخ اکران تعدادی از فیلم‌ها دستخوش تغییراتی شد که در دماسنج این هفته به آن‌ها می‌پردازیم. همچنین از صحبت‌های رئیس وارنرمدیا در رابطه با پتانسیل بسیار زیاد مجموعه هری پاتر می‌گوییم.

اما یکی از اتفاقات بسیار خوبی که هفته گذشته افتاد، محرومیت مادام‌العمر یکی از بازیکنان بخش آلتیمیت تیم فیفا بود. پاتریک اوبرایان، یکی از بازیکنان فیفا، پس از باخت در یک بازی آنلاین،‌ انواع و اقسام توهین‌های نژادپرستانه را به ایان رایت، اسطوره انگلیسی باشگاه آرسنال و کریستال پالاس کرد. کاری که باعث شد EA Sports دست به کار شود و این بازیکن را برای همیشه از بازی کردن آنلاین فیفا محروم کرد. آخرین دماسنج سال ۱۳۹۹ را به هیچ‌وجه از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده